Tuesday, March 1, 2011

Pulangkan.....Pulangkan...

Ya Allah...Selamatkan lah.....Permudahkanlah..... Berkatilah......
Itu la doa-doa aku sepanjang hidup aku sekarang.... Sepanjang nak bersanding nih..he he

Aku baru pulang dari Seremban nih..... Selesai la sikit kerja aku dan isteri untuk persandingan kami.. Tapi ada lagi tak setel.... Haiyo... bile la nak setel nih....

Aku agak lewat pulang sebab tadi singgah ke Nilai 3 jap... Ini memang destinasi yang popular la kan kalau bab-bab nak kahwin nih... Ingat nak singgah kejap jer... tapi kejap-kejap die pun dah sampai 4 jam kat sane..hahaha.

Lepas beli ape yang nak dibeli.....aku dan wife pun singgah la lagi di pasar malam kat Nilai 3 ni..... Oo mak kau.... bapak besar giler.... panjang die berganda-ganda bezanya dengan pasar malam serdang. Pastu ada tiga cabang pulak.... satu arah tu untuk sayur-sayuran dan barang basah jer.... satu lagi baju-baju dan jugak gerai makan.... jalan utama ada macam-macam... Aku dah lenguh kaki dah.... wife aku steady lagi.... memang sume pempuan macam tu kot... Sangat fit dan stamina sangat tinggi kalau pegi tempat beli dan belah ni..

Overall.....hari ni aku sangat penat... lepas ni nak makan jap....beli burger kat Nilai 3...dan jugak nak mandi.. Dah wangi satu badan dah nih. Satu Kolej dah bising akan kewangian aku nih...hahahaha. Semoga aku dapat berblogwalking jap lagi... Takut-takut mata tertutup jer pasnih..... :D

No comments: