Thursday, September 12, 2013

Barangan Baby Untuk Dijual | Pre-loved

Siapa nak barangan baby yang murah? Ok... di sini korang ada peluang nak beli barangan baby yang murah-murah jer... Nie semua barangan anak aku.... Rumah kecik...so... nak bagi space sikit la kan... Anak aku dah mula meneroka ke sana ke mari dah... Dah dapat kaki orang tua cakap.... So... nak let go la sikit barang mainan yang besar-besar dan yang dah tak nak main tu....

Bouncer berjenama FISHER PRICE - RM120

High chair IKEA - RM 30

Kamera OLYMPUS micro 5010 - RM300

Jenama PLAYSKOOL - RM 60

Ok... nak tengok barang-barang lain? boleh la ke album saya yang nie....


Ok... kalau nak...komen la kat gambar tu yer... nanti boleh bincang lagi detail dalam PM... Ada jugak barang aku yang lama nak di let go macam kamera dan henset.... Kalau sesape berkenan... PM la cepat-cepat...  First come first serve... :)

P/S: Selalu la cek yer...Saya upload secara berperingkat...:)

3 comments:

mas saari said...

nak booking high chair ikea tu dengan mainan jenama playskool tu.. nanti akak PM..

Dkna Abza said...

tunggu dkna ada anak dulu laa..hehehe :)

Unknown said...

sy nk bl yg boucer fisher frice n playskool zirafah...sy btl2 berminat nk bl..mcmna sy nk bnkin dt...tlg tglkan no tel nk contad