Showing posts with label awek. Show all posts
Showing posts with label awek. Show all posts

Thursday, July 7, 2011

Biodata Nurul | Tolong Awek Aku Pontianak

Dari Zon artis
Sape tak kenal Nurul....penyanyi yang dulunya memang tak asing lagi kan.... Aku dulu minat jugak si Nurul nie....lagu macam Selagi ada cinta tu memang tak asing lagi la kan..... Hitam-hitam manis dier nie..... Tapi sekarang ni, makin berjaya di dunia lakonan..... Citer terbaru...Tolong Awek Aku Pontianak...

Aku tak tengok lagi citer nie....tapi aku dengar citer memang bes.... Aku tak nak citer pasal citer tu....aku cuma nak kongsi dengan korang pasal biodata Nurul jer..... Meh la mendekati profil diri Nurul nie....biodata Nurul.

NAMA SEBENAR: Nurul Huda Abdul Wahab
ASAL: Tasek Gelugor, Seberang Prai, Pulau Pinang
TARIKH LAHIR: 27 Julai 1977
UMUR: 33 tahun
STATUS: Ibu tunggal
ANAK: Ayu Nazirah, 13
KERJAYA: Penyanyi, pelakon dan duta produk
ALBUM SOLO: Nurul (1995), Ikhlasnya Cinta Ku (1996), Kini Dan Selamanya (1998), Cita Dan Cinta (2000) dan Tika Cinta (2009)
DRAMA: Siri 26 episod, Kau dan Aku, Rahsia Hati, E-Toyol.com
FILEM: Sate, Kapaww, Tolong Awek Aku Pontianak
DUTA PRODUK: Glow & Glamour, kanta lekap ColourVue
PENCAPAIAN: Artis Baru Terbaik AIM 1997, Lagu Paling Popular Pujaan 10 Nescafe 1995 (Kerana Terluka) dan Lagu Terbaik AIM 2004 (Selagi Ada Cinta)

BLOG FAVOURITE: WACANAKU ( Masih belum dipastikan)

Thursday, May 19, 2011

Bila Isteri Dan Awek Nak Batang | 18SX

Ini cerita rekaan semata-mata... cerita yang direka semasa tertidur di bangku simpanan...eh silap....bangku depan rumah tadi.... he he he


SITUASI 1:

Halim: Sayang.... Datang sini kejap... ade benda nak bagi kat sayang
Saudah: Ye Bang.... Nak bagi apa bang...
Halim: Nak bagi batang yang sayang nak nie....
Saudah: Ish abang nie... orang dengar nanti....malu i....
Halim: Ape yang nak malu nye.... batang penyapu je pon... kan sayang kirim masa abang nak pegi kedai tadi...
Saudah: Oh....ok...ok...thehehehe....


SITUASI 2: 

Karim: Sayang.... dalam banyak-banyak kejadian di dunia nie...sayang nak aper...
Siti: Ermmm....kalau ayang mintak,,,abang boleh kasik ker...
Karim: Apa saje untuk Siti ku sayang....
Siti: Ooookey... Siti nak batang...
Karim: Haah?? Gelojoh sangat..... nanti kawin la dulu yang...
Siti: Kawin? Lambat sangat....ayang nak sekarang....
Karim: Ya Allah.... Ayang...ni dekat Tasik Titiwangsa nie... jangan la...nanti orang nampak...
Siti: Kenape pulak.... Batang aiskrim je pon... Nak buat collection...hobi sayang collecting batang aiskrim....
Karim: *pengsan*