Saturday, July 23, 2011

Gathering Blogger Di Shah Alam

Hari nie iaitu Sabtu (23 Julai 2011) akan berlangsung satu lagi gathering blogger anjuran Sahabat Blogger di Shah Alam.... Tempat dier aku tak sure la pulak kat mana... Sebab aku tak dapat pegi gathering tu.... Aku hari ni akan memulakan part time kerjaya aku sebagai cikgu tuisyen....

Aku kalau boleh nak le sesangat pegi jumpa korang sumer... Tapi nak buat macam mana kan.... Rezeki jangan ditolak.... Lagipun aku kene la kumpul bebanyak duit yang ada nie untuk anak aku yang bakal lahir mungkin pada bulan Mac tahun depan... 

Banyak woo belanja kene kumpul.... belanja masa bayi dalam kandungan ni satu hal.... belanja nak melahirkan tu pun satu hal... belanja nak menjaga bayi sampai besor pun satu hal... AKu kenela kumpul dari sekarang.... Maklum la....taraf ekonomi aku nie biasa-biasa jer... Tapi kire bersyukur la dengan sekarang... Sebab macam ni pun dah cukup bahagia dah.... Asalkan agama kita tak tinggal....:)

Kepada yang pegi gathering.... sampaikan salam sejahtera blogger kepada semua.... Semoga semuanya menjadi lebih rapat dan mesra berbanding sebelumnya.... Jangan gaduh-gaduh...hehe

3 comments:

ilanilyana said...

terbaik la bro jadi cikgu tuisyen plk, a daddy to be? rezeki anak org kate hhehehe

SoLy SoLicious said...

waahh..gathering..cmbestje...

p/s : semoga ilmu yg dicurahkan akan dimanfaatkan sepenuhnye oleh2 student wacana.

nur said...

SELAMAT MENJADI CIKGU..
MCM BEST JUGE GATH TU.. KAN SS