Sunday, December 26, 2010

500 Blog!

Ehem2...Untuk pertama kalinya aku ingin menyertai segmen Enchek Ben Ashaari nih... Tengah blur lagi nih... hehehe.. Kalo boleh tersenarai ni...aku blanje sume yang memjadi follower aku...(bayar sendiri2 la tapi..hehehe)


Ermm..... aku ni bername Ahsan, oghe Klate..(Geng blogger Klate..ape lagi...klik la dkt follower tuh..:p) Skang tgh melanjutkan pengajian peringkat Master dkt UPM... Nak tau lagi... kene la folo blog ni..nanti ado la entri2 yg berkenaan pasal diriku yg tak seberape nih..(enchem la tu..hahaha)

Tujuan jadi blogger....nak santai2 jer... Sambil bersurfing internet ni...boleh la berkongsi cerite ngan rakan2 blogger kan... mane tau dapat ilmu ke...dapat bahan lawak ker... hahaha Dalam blog aku tu ade bahan2 bacaan yg boleh buat korang tergelak tapi dapat juga secebis ilmu dan pengajaran secara informal bersama-sama... Jap lagi ade entri lagi bes... pasal bahase Klate pule..hak hak.... Tungguu~~~

1 comment:

Muhammad said...

mamat pun dh join.
salam perkenalan..
jangan lupa follow aw..
takut sdih mamat nnti..huhu