Thursday, December 23, 2010

Wacana Percaya....Percayakah Anda? Percayalah..... Datuk Siti selalu nyanyi dulu-dulu..

Salam buat semua.. Jawab tu...tak jawab berdosa..hehehe


Aku....dengan ini berada di tahap keboringan yang teramat sangat ( Boring tahap langit ke tujuh kot..) Nak study master aku...malas la pulak malam-malam gini.. Tengok tv pun xbest... ( sebab bukan HD lagi kot..huhuhu) Jadi aku cube la mengepost ape2 kat blog ni.... Kepada student2 PMR tu...kepada yang berjaya... Tahniah aku ucapkan..semoga berjaya di dunia dan di akhirat.. senang-senang datang la UPM ek..hahhaha


Haaa....tu la logo universiti aku.... Aku berbangga menjadi warga negara Malaysia..hahaha..( ade kaitan kot) Sebenarnya aku nak berkongsi ngan korang pasal percaya diri sendiri ni.. Bukan ape...mengikut pengalaman aku ni (dah masuk 2 kurun lebih dah ni) banyak yang tak percaya kat diri sendiri...banyak duk percaya ngan orang len... cian kat korang..(yang tak percaya diri sendiri tu)

Sepatutnya kan...diri korang sendiri la kene percaya dulu... sebab korang je tau ape yg korang buat... korang ikhlas ke....korang cilok ke....korang je tau....So..kene la percaya diri sendiri kan.. hahahaha (Macam mengarut je aku tulis nih) .. Tapi kan... aku rase video ni elok untuk dikongsi ngan korang.... So layannnn... Zasssss.......





Video ni kredit untuk Metacafe.com... aku ambik dan save mase blajar degree dulu2.... huhuu Tenkiu pakcik Metacafe... So, aku harap dgn video ni...dapat la dijadikan dorongan dan motivasi kepada yang tak bernasib baik dalam result PMR dan seangkatan dengannya... Rilek dulu... banyak mase lagi... Ade mase lagi untuk menjadi insan berguna untuk agama, bangsa dan negara... Contohnya yg terbaik...pasukan bola Malaysia..dulu kan tak berape berjaye...sekarang masuk final tu!! he he he he..... Ok la kengkawan... aku cau dulu....

As Salam.....:)

3 comments:

zaMir said...

saya dah stahun setengah jadi warga UPM...dari asasi...

Browacana said...

Mesti penah jumpe..he he

hans said...

betul
sokong apa ekau tulis
kepada yg tak berjaya tu
banyak lagi peluang lepas nih
janji kena pandai rebut dan jangan berhenti berusaha

P/S : Kenapa Kau Pakai Baju Warna Merah Nih? Kau Tak Takut Dengan Si Connie Ker?