Monday, February 6, 2012

Dadah Progesterex Adalah Palsu ?? | Isu Rogol


Ok....sesape yang masih tak tau ape-ape pasal nie...Korang boleh baca dulu entri pasal Taktik Baru perogol di SINI (link)..... Aku ada buat entri pasal nie sebab dah dipersetujui oleh member aku yang jugak ada pengalaman dalam kes-kes polis..... Sekali ada sorang blogger yang belajar pasal benda nie dia cakap....dadah Progesterex itu adalah palsu sahaja!

Aku tak salahkan sape-sape....Dan mungkin benar dadah Progesterex itu hoax atau palsu.... Sebab aku pun dah terbaca pasal benda tu di internet..... Mungkin member aku tersilap....dan aku pun tersilap terus buat entri (in some of views... ada baik jugak...sebab boleh dijadikan amaran keras bagi yang suka bersosial)... Tapi pasal dadah yang satu lagi...Rohypnol....memang wujud... So...aku takkan delete entri tu...Aku akan edit sikit mengatakan dadah Progesterex adalah palsu sahaje....Ok kan? :)

Ada satu lagi jenis dadah..... GHB... Gamma Hydroxybutyrate yang berkait dengan isu rogol nie... Ia jugak dipanggil "ecstacy liquid"... Dan jangan bimbang....benda nie memang wujud...aku yakin! Sebab kali nie dari sumber yang boleh dipercayai..... 

Kesannya lebih kurang sama dengan ecstacy...tapi lebih teruk! Memang tak sedar pape kalau dah terkena dadah nie.... Tau-tau.....berdarah! Itu aje ler yang menjadi bukti korang dah terkena tipu daya sang perogol... Maknanya penggunaan dadah memang dah lama digunakan bagi sang perakus hawa nafsu nie....

Tapi wujud ke dadah yang boleh memberi kesan sampai langsung tak boleh mengandung sampai bila-bila?? Wallahuallam..... Aku cuba jugak cari maklumat pasal tu... Tapi setakat nie belum dijumpai... Selain Progesterex yang dikatakan hoax ini.... Tapi macam mane member aku yang terlibat dengan kes polis tu ada cakap benda tu memang pernah masuk report? Nanti aku double check... Mungkin ada tersilap dimana-mana....atau benda nie cuba ditutup oleh sesetengah pihak akibat kesannya yang sangat melampau.... Jangan ingat bila takde dalam buku-buku pengajian..benda tu tak wujud.... Ada banyak benda kat dunia nie yang wujud tetapi tidak diketahui umum....Mungkin dadah hoax nie salah satunyer....:)

Ok lah..... Sudah jelas la kan pasal isu Progesterex nie... Mengikut pengetahuan yang diajar dan dipelajari... Benda nie adalah palsu semata-mata.... Mungkin korang boleh check sendiri kat internet dengan menaip "Progesterex hoax"...atau "Progesterex" dekat Google... Bagi aku....biarkan ia sebagai amaran keras untuk gadis-gadis supaya berjaga-jaga.... Sebab kemungkinan wujud sesuatu benda yang tidak diketahui itu tetap ada....0.1%. Peratusan yang kecil tetapi mungkin ada...Contoh isu yang "tak wujud" tetapi "wujud" atau "wujud" tetapi dianggap "tak wujud" ialah.... SEJARAH dunia kita... :)

P/S: Kalau salah....siap member aku tu! ha ha ha... Maaf la yer...;)

10 comments:

Farhan Yusuf said...

huhhhh
x kesah lah ada ka xda ka
dadah apa pun..
yg penting...
wahai perempuan jagalah diri tu...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Browacana said...

komen sebagai anon (pengecut) tak diterima di sini...:)

saya cello191 said...

ada ke xde...hati2 je la..
^^

Hans Hanis said...

betul
walaupun mungkin dadah yang digembar - gembur tak wujud tapi senang cakap tak payah la pergi kelab2 tu kan...
mencegah lebih baik dari mengubati
mengelak awal lebih baik dari terlambat
thanks 4 this entry
:-)

V said...

JOM MENONTON TV1 ,TV2,TVi,TV3,NTV7,8TV,TV9 alhijrahtv ,Astro Ceria ,Astro Prima ,Astro Oasis ,Astro Box Office Movie ,national geografi, discovery channel dan banyak lagi  DI >> http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html menonton secra percuma tak perlu daftar dan x perlu bayar
TERDAPAT JUGA LEBIH 207 BUAH SIARAN RADIO ONLINE BOLEH DI DENGARI SECARA LIVE DI SINI jom terjahhhhhhhhhhhhh ,maklumat penting,ada ketikanya sesetengah saluran tidak beroperasi kerana masaalah server down atau pun offline,Terdapat juga pelbagai saiaran radio dan tv dari pelbagai negara di sini live hanya untuk anda

Unknown said...

terima kash ats ingtn..lbih baek berhti2..xslh kan..

mrs eyza said...

awk, sy ada exchange banner dgn awk...

http://slumberzgurll.blogspot.com/p/e-banner_06.html

hikaru said...

salam.

mengikut pengetahuan saya setakat nih:

flunitrazepam: ubat jenis benzodiazepine. mende nih mmg sedative. tak sure long acting atau short acting. boleh cari sendiri ye. maklumat byk juga. setakat nih kat Malaysia mmg takde didaftarkan pun ubat ini. kalau saudara blogger ada masa terluang utk buat ulasan pasal sedative nih pun ok jugak ye. we'll be watching. haha

progestrex: mula2 saya suspect mende nih tergolong dlm sex hormones/corticosteroid etc. tp mmg setakat nih takde tanda2 kewujudan mende nih. pun takde kat Malaysia atau di mana2. melainkan kot ada yg 'bijak pandai' sintesis mende nih. steroid nye molekul agak kompleks ye kwn2.

so.. you guys judge.

sekian, wallahualam.

Rashidah
Pharmacist

Najwa said...

Kesian siape mangse tu.. Perogol ni tk fikir perasaan wanita yg dh tk boleh mengandung dorang thu puaskn nafsu berlipat ganda drg je. Ishh gram la sama mcm penyimbah asid tahu hancur kn hidup drg. Biarlah Allah yg balas manusia mcm ni.