Thursday, January 13, 2011

Follower BloG Review Oleh Jejaka Terhangat


Oleh kerana tadi aku berjalan-jalan merentas dunia belog ni...maka aku tersepak batu di satu benua.. Aku tertanya-tanya...benua apekah ini? Akhirnya aku diberitahu aku di benua Jejaka Terhangat!!

Kemudian aku dipaksa oleh polis tempatan untuk menerangkan berkenaan kebagusan benua ini... Bagitau 2 point, apa yang BEST kat blog Jejaka Terhangat ni. Maka aku terkesima.....Aku hanya pendatang! Hehehe..... Maka aku pun goreng la dengan ketiadaan minyak...

"Sebab blog ni ade nice header...Catchy!!! Macam seolah-olah aku terdengar muzik intro ultraman dulu-dulu...tak pun lagu Gaban...:). Yang keduanya...kerana isi entry nya..isi entry nya memang selari dengan jiwaku....seolah-olah aku terdengar lagu Cinta Kristal nyanyian Awie...:)"

Maka..terharu la polis-polis itu..maka aku dilepaskan....Dapat la aku meneruskan perjalanan ke dunia belog yang lain..... Oh..luper...aku sempat meninggalkan jejak dengan membuat batu tersurat (Folo la tu) di pantai benua itu....

Sekian..trima kasih..:D

No comments: