Tuesday, January 4, 2011

Selamat Pagi Malaysia.....

Selamat pagi aku ucapkan kat korang yang sudi membace blog ni.... Hari ni perkare pertame yang aku lakukan ialah...... cuci kipas ventilation kat umah aku..Yeyeah!! Bangge giler weh.. Rase dah macam jadi superhero dunia dah nih....:D


Dah lame hajat di hati nak mencuci kipas ni...tapi tak kesampaian...huhuhuhu. Hari ni...oleh kerane aku tak tido pagi....(tido lewat..mate dah tak ngantuk..adoi yai) pastu tak tau ape nak buat...aku pun cuci la kipas tu...Orang kate buat baik dibalas baik..(ade kene mengena kan..kan..kan..) Aku post la kat sini sambil mengupdate sikit belog aku dengan..... taruk button like kat entri... akhirnye aku tau jugak care2nyer!!... hahaha (Bangge weh kalo bende baru ko baru tau nak buat)

Tak kisah la kalo ramai yang dah tau....yelah.. aku kan baru mengaktifkan diri dalam dunia belog membelog nih... Walaupun belog ni dah di register dalam tahun 2009 lagi...tapi mase tu tak aktif..lepas bukak jer terus tak bukak-bukak... sekarang oleh kerane sifu aku ....si Ujang 9897 telah menjentik hati aku..(haha..dah macam Gay dah ayat nih..) untuk mebelog kembali....make ini lah die... Si Pembawa Wacana menyampaikan Wacana-wacananye kepade korang.... Aku baru mengshufflekan diri aku ni baru dalam 2 minggu nih.... hak hak hak...


Tu la belog dier..kalo korang nak bace...besh-besh gak la belog dier tu.. template pun lawo.. memancor gituu...hahaha Ok la...perut dah memanggil-manggil...aku nak bersarapan dulu.. Aku rase nak makan kuih tradisi kat kampong aku je ni..................

Sedaaaaaaaaap..........


4 comments:

Kakcik Seroja said...

Selamat pagi dan salam sejahtera juga buat anda... :)

Ujang9897 said...

hahaha...siot jer...thanks bro

Unknown said...

selamat pagi :)

KUREKURE COMEL said...

alamak...sodapnye kuih...