Wednesday, January 26, 2011

Undilah wacanaku..:D

Aku tengah lepak-lepak dengan si Ujang9897 tadi.... tetibe die cakap aku masuk undi.. Aku tanye balik undi aper.... die kate entry terbaik... Hahahaha... AKU LUPER yang aku penah hantar untuk dapat entry terbaik!!....

Aku hantar entry pasal kentut. Korang boleh bace di SINI. Sesape dah bace dan ingin bace lagi....klik SINUN. Same je sume link tu....hahaha

Ok...ni part penting tau... nak undi...korang klik SINI. ...Cari wacanaku2009.blogspot.com tau... UNdian korang amat aku hargai... takde korang...sapelah aku. Tarikh tutup undian adalah 25/2/2011. Kalau korang rase entry yang aku calonkan tu menarik......sebarkan kepada kawan-kawan supaya mengundi entri aku itu.... Aku akan doakan kepada yang sudi mengundi supaya hidupnya diberkati Allah selalu...aminn...:)

Undi lah Pembawa wacana..... Info diberi dalam bentuk santai dan mudah difahami....:D Tengah mencari pembuat header jugak nih... sesape yang sudi membuat header yang santai.... sesuai dengan isi blog ni.... angkat tangan!! Jangan angkat jari tengah!! Kesian aku... :D