Thursday, January 6, 2011

Nadya Bubble Give-Away!!


Aku di TAG lagi!!... Baru nak buat entry pasal pengsan terkejut..huhuhu. Aku di TAG oleh si Penjejak Mimpi... (Aku selalu terbayang watak Penjejak Awan dalam komik tu..huhu) Ni la syarat-syarat2nyer...

Syarat-syarat penyertaan :

- Warganegara Malaysia.
- Mesti ada acc blogger / wordpress, kalau tak ada sila sign up sekarang !
- Wajib follow blog Nayda Bubble. HAHA ! Kejam kejam :p
- Buat satu entry tentang giveaway ni. Sila sertakan banner giveaway.
- Tag 2 orang blogger perempuan dan 2 orang blogger lelaki.
- Sila tinggalkan link di entry ini.
So.... Syarat pertame yang paling susah tu..kene warganegara Malaysia..:D :D Nasib baik aku lepas yang tu... Pastu kene folo belog dier.... BAEK~~~( Tak ikhlas lagi..hahaha Nak CKin2U punyer pasal...huhu) Pastu letak banner.....ok.....pastu TAG...ermm.... sape ek... jap nak skodeng my follower...:) Sape folo aku je akan dapat lucky draw nih..hihi

Ujang9897
Awangku Johan
iffah imani
Neni Izazi

Jap lagi aku pi tinggalkan link...Yezza! Wokeh... Sambung nak buat entri...:)

2 comments:

Awangku Johan said...

thanks tag..
insyaallah klu berkesempatan.. saya buat

Ujang9897 said...

dh buat