Friday, May 6, 2011

Perempuan... Nak cakap Macam Mane ek...

Aku cakap awal-awal la kan....bukan nak kutuk nih.. bukan juga nak mengata.... tapi kekadang aku sedih dan agak risau dengan kebanyakan pempuan sekarang.... Kebanyakan tau..Bukan semua... Tapi kebanyakan....

Aku pun tak tau la nak mula dari maner.... Nak mula dari situ.... takut terasa pulak..... nak start dari sana... takut korang cakap aku nak mengata.... Haish.... Masalah jugak nih...

Tapi.....kalau tak cakap.... susah jugak nanti...  Aku takut nanti generasi baru pempuan ni akan banyak yang jadi gitu..... Rae-rase elok aku bagitau ke tak...... Aku bukan aper.... aku terfikir.....apa nak jadi dengan anak aku nanti..... Korang tak risau ker? Banyak ni nak bagitau.... tapi korang sanggup ker nak baca.....hmmmm

Korang join la segmen wacana aku dulu.... nak berkenalan sambil buat satu entri... 

P/S: Wacana Pengenalan Blogger Bersama Bro Wacana sedang berjalan....Jomm join reramai di SINI

9 comments:

Anonymous said...

aieda sanggup tak sanggup :)

NSA_TATMA said...

ih... nak tulis apa sebenarnya... excited nak tahu hehehe

Unknown said...

Hmm.. Gaya penulisan macam abg ben la pulak.. -.-"

Belum terlambat untuk menyertai Segmen Review Blog Bebelan Saja

Anonymous said...

lu nak cakap apa?

yaya said...

alamak br0...
hang nk cakap kemendanya ni
ishh suke buat org suspen ni

imaza93 said...

yup ? saya perempuan ,
kenapa ya ? hehe ^^

bersama kak Es said...

tadi baca entry kat atas pasal pompuan.

haa..ni pompuan lagik.Adussss
tapi mmg betullah, patut dirisaukan kerana baik perempuan, baiklah isi dunia...rosak perempuan...hmmmm mmg hancusss.

Tegur tanda sayang

LALABIELA said...

anak murid abang ben ni.. ayat cam abg ben.hehe..

bro nak kasi tau apa?? xcited nihh..
:-)

myzziema said...

mukadimah je dah rasa mcm something wrong je pasal pmpuan ni. hehe.