Sunday, May 22, 2011

Sibuk | Kisah Hangat Blogger

Aku hari ni hanya dapat jeling jer blog aku...family isteri aku datang hari ni... Depa datang sebab ada kenduri sepupu yang diadakan di Dewan Banquet di UPM. Mak mertua dan kakak ipar serta suami dan anak-anaknya datang tinggal di rumah aku.... Maka.... blog ni ditinggalkan kejap.....family first bebeh...hihihi

Aku hanya sempat update pagi tadi jer.... lepas tu tak sempat nak buat apa-apa pun... Ni baru dapat duduk depan pc balik.... Dalam kepala aku....habis la traffic hari ni.... tapi alhamdulillah.... traffic masih ok.... cuma kurang sikit jer berbanding biasa.....

Kisah hangat yang aku maksudkan ni....bukan pasal sape-sape..... pasal aku jer...hehehe. Kisah hangat sebab cuaca hari ni panas membahang....petang je ujan.... Aku sempat bawak family isteri aku ke Alamanda.... Terserempak la dengan si Ujang Kentut dan wifenyer... Yana. Lepas habis berjalan-jalan di Alamanda....aku bawak depa makan malam di Presint Diplomatik....

Tujuan utama aku pegi makan situ sebab aku nak lepak minum bersama Ujang dan Bro Ben...ha ha ha. Kejam giler,... tapi satu lagi sebab....kedai makan situ bes-bes.... biler lagi nak belanja family makan sedap-sedap kan.... Dan aku jugak dapat melangsaikan hutang aku dengan Bro Ben....Belanja makan!! Ha ha ha ha.....

Dalam kesibukan tu.... aku masih ingatkan blog ni..... kurang update sikit hari ni... tapi takper....esok mungkin  akan kembali normal...mungkin macam hari ni lagi... tapi aku akan cuba yang terbaik untuk update jugak.... Pasal Wacana aku tuh.... aku akan mereview setelah aku dah tak bizi okeh.....:)

3 comments:

BRO_MONDAY said...

bro wacana : wah!!!! best nye!!! lain kali kasi rojer ai lah bro...koh koh koh

bicara mak dara said...

wahh best le sure meriah rumah tuuu ramai tetamu hehe

Unknown said...

Salam Bro,

Blog, blog juga...sebagai manusia life must goes on...utamakan keluarga...ingatlah orang yang tersayang...