Saturday, May 14, 2011

Wacana Aku Nak Kahwin Dibuka Kembali!!

Oleh sebab blogspot ada masalah semalam..... habis takde komen-komen entri aku pasal Wacana Aku Nak Kahwin nih.... Ingat dah takde dah entri nih.... rupa-rupanya wujud kembali setelah seharian menghilang.... huhuhu.

kepada yang dah join....diminta menghantar kembali link entri korang ke komen di entri INI. Aku dah ubah tarikh tamat penyertaan sebab masalah-masalah sebab blogspot nih.... Sebelum tu aku nak bagitau... Wacana Aku Nak Kahwin nie sebenarnya lebih kepada perbincangan hantaran impian korang....  bukan pasal kahwin...tapi pasal hantaran...

Ok....sebelum tu....aku nak terangkan kat sini.... Wacana Aku Nak Kahwin ni adalah untuk semua golongan.... aku dah terangkan dalam satu entri hari tu...tapi entri tu macam dah lesap jer... Aku citer la balik kat sini... Mungkin ada yang fikir.... kalau cakap pasal kahwin.. hanya golongan tertentu jer boleh join.... Bagi aku tak.... ni reason nyer....

Bagi yang dah kahwin..... korang boleh share pengalaman korang pasal hantaran nie kat semua orang... lagi-lagi golongan yang nak kahwin nie...Memang perlukan pertolongan dan tunjuk ajar dari yang dah berpengalaman nih.....

Bagi yang nak kahwin.... memang sangat la sesuai la kan... Boleh korang merancang apa yang nak diletak atas par korang nanti.... tak kira la lelaki atau pempuan.. jangan ingat untuk pempuan jer... Lelaki pun kene mintak hantaran jugak kan? Ke tak nak? Untung la sape-sape yang dapat bakal suami yang tak nak barang hantaran.... dah save bajet korang nak kahwin...ha ha ha..

Bagi remaja....budak sekolah atau sebagainya.... korang boleh set kan impian hantaran korang.... lagipun ni sekadar impian atau angan-angan... Sama jugak korang bercakap pasal cita-cita nak keje ape kan... Dari impian.....nak jadikan kenyataan.....sama la dengan kahwin.... Impian hantaran korang...takde la kene betul-betul.....mengarut pun ok.... nak mintak kucing ker.... nak mintak CD Doraemon ker..... just for fun okeh.... hantaran korang....:)

Bagi gay atau lesbian.... yang ni je kot yang tak sesuai join wacana aku nih.... Jadi yang mana tak nak join tu.... he he he he.... 

Ok lah..... Wacana aku dibuka semula!! Harap-harap lepas nie takde la masalah dari blogspot lagi..... habis jatuh merudum traffic aku semalam.... Dekat separuh kot... rugi aku punyer traffic bulanan.... Dah la sekarang Nuffnang dah bagi BE balik.... Thanx Nuffnang!!

4 comments:

mas saari said...

hehehehe...nasib baik ada lagi blog kita kan?

Ibu Muda 30series said...

kalau blog yg lesap, lagi haruuuuu...

myzziema said...

hehe ingatkan blogger nak delete blog terus +__+

Munn Jaafar said...

dah join dh...nak post lg skali...hehe

http://gadiskutersayang.blogspot.com/2011/05/wacana-aku-nak-kahwin-bersama-bro.html