Monday, May 30, 2011

Sape Letak Aku Di Bloglist, Aku Folo

Ok.....aku malam ni nak terjah blog korang jer..... Nak buat entri macam takde mood... badan penat kot hasil berjalan-jalan di Hari Belia dan tengok bola semalam.... Maknanya....sesi menerjah blog korang akan dilakukan sampai aku tertido depan pc...he he....

Tadi aku ada jumpa beberapa blog yang aku tak folo lagi tapi dia sudi letak blog aku di bloglist nyer.... Memang aku rasa berterima kasih kat blog-blog yang sudi meletakkan blog aku di bloglist nyer... Dengan itu, tanda aku berterima kasih.... aku akan folo blog-blog yang letak aku di bloglist nyer.... semoga aku dapat jugak update dari blog korang kan.....:)

Sesape yang dah letak blog aku ni di bloglist nyer......boleh la komen di sini bagitau "Aku dah letak".... yang mana baru nak letak pun ok jer..... Biler dah letak...komen la macam tadi.....insya Allah aku akan cuba folo kamu.... :)

25 comments:

BeloG MTT said...

MTT dah lama letak since start blogging.. :)

blogger newbie ni pon... http://belogtauhubakaq.blogspot.com

;)

ZIPPO MILLER said...

sy pon dh lame letak gk..

atuk said...

Assalamualaikum PW

orang berbudi...kita berbahasa

Wassalam

Unknown said...

ermmm...
x sangka plak bro sudi follow blog saya yg x seberapa tuh!
=)

K said...

bro wacana, dah lame letak. hehe XD

cik RQS said...

saya daa letak lama daa..=)

Azzah said...

saya pun dah lama letak sejak wacana jadi follower saya yang ke 17.

Browacana said...

@all : Semua di atas telah di folo.... thanx kalian semua.... :)

mas saari said...

saya dah letak! heheheehehehe

1 said...

letak doh..hehe

Anonymous said...

da lame da letak :)

msredcheesecake said...

Mr pw,
Msred blom letak....hhheee....datang singgah sini je....

Ratu Tak Cantik said...

AKU DAH LETAK
:) weeee~ haha

Sharifdez said...

Sharifdez pun. Kenal blog Wacana sebab selalu lepak kat blog abg Ben. Bro Wacana no 3 link Xchange kat blog sharifdez

Cik Katek said...

yeahhh.. Incik wacana da polo sy..sy suke sgt entri2 kamo..sgt2 penting info2 yg INcik Wacana update.. Masehhhhhh..:) sy Masih lagi terkial2 dlm dunie berblogging niyh..ngee...:)(bkn bodek ye ikhlas taip niyh) Peace Der..:)

Cheq Sue said...

cer tgk cheq punye bloglist bro... dah ada tawww b4 n3 nih

mcm ni lah said...

dah lama dah letak kt dlm bloglist,.. tapi kat sini takde pun bloglist sy,. ermmmm musykil tu,......

Browacana said...

@mcm ni lah: Erk... tak paham la.. :)

Anonymous said...

saya blogger baru...

.abgcho. said...

dah lama da letak kat bloglist .. :(

aizamia3 said...

dah lama letak cuma takde bukti mengatakan bila letak dalam senarai bloglist..

kenapa?
suka dengan header blog PW dan suka baca entry2 dalam blog PW.. ;)

Ratu Tak Cantik said...

sama2 bro... :) blog ni mmg xde chatbox ke?

::Mastura Zakaria:: said...

dah lama letak bro kat sidebar...hihi

Faz.M said...

bru tau psl wacana n follow..sudi follow blk x??hehe

http://ilovewriting-fazreen.blogspot.com/

suha said...

cik suha dh letak (^_^)
erk tapi pelik la sket name bloglist 2..papehal pon lets cikidaut ye hehe