Thursday, June 9, 2011

Alhamdulillah.. Selamat Sudaa..

Setelah memandu selama 9 jam..... akhirnya aku samapi jugak ke rumah aku di Selangor nie.... Pergh..... 9 jam bai... Lama jugak la....selalunyer aku ambik masa dalam 7 jam jer... Jalan jem jer sepanjang perjalanan..... Ramai yang nak tengok bola sepak  Kelantan lawan Terengganu kot untuk Final Piala FA nie......

Memang agak jem la hari nie.... Start dari Kuala Krai lagi.....asal masuk bandar jer... mesti jem... Bandar Raub jem......bandar Bentong pun jem.... Masuk je KL, lagi jem.... hadoi..... Ni kire ok lagi.....kalau time hari raya..... boleh cecah lebih dari 12 jam drive! Cuba la bayangkan.......he he

Aku penah cecah drive kete selama 12 jam......masa tu balik dari berhari raya......Aku bertolak dari rumah jam 9.30 pagi.....aku sampai di Bangi dalam lebih kurang 9.30 malam.... Memang krem habis punggung aku..... Tu tak seteruk citer aku penah sangkut dalam traffic nie selama 16 jam!

Nak tau kisah aku stuck dalam traffic selama 16 jam tu... tunggu la next entri....aku nak pi mandi jap.... Penat tak hilang lagi.....baru habiskan nasik bungkus yang aku beli kat kampung tadi....nasib baik tak basi....ha ha ... Kalau ada segmen yang menarik.... yang tak habis tempoh lagi..... sile tinggalkan okeh...:)

P/S: GA tengah berjalan lagi....dan aku akan tambah lagi hadiahnya.. dapat lagi orang nak sponsor... Seutas jam tangan untuk lelaki...:) sesape nak join, klik SINI.

5 comments:

SoLy SoLicious said...

fuhh..lame sungguh tu... xsanggup... terperangkap sejam pun rase xlarat dh

Budak Botak said...

Tu dah jadi perkara biasa kalo hari raya, banyak dgr dari kawan Kelantan, he3...

Entry terbaru -> Cara Buka Blog Di Telefon Bimbit Dengan Pantas... (",)

cik husna said...

fuhh...so far, una takde lagi pengalaman sangkut dalam jammed lame2 macam tue..pling lame pun sangkut takat 5 jam cmtue je pena laa...

Isteri Encek Bard said...

Alhamdulillah

aizamia3 said...

baca aje dah buat ai seram.. lewat petang ni nak gerak ke 'ganu..