Monday, June 27, 2011

Anugerah Blog paling Popular

Rupa-rupanya aku sedang bertanding untuk satu pertandingan nie... Ha ha ha.... kalau tau aku dah cuba pancing undi dah.... Tapi oleh sebab aku dah tau...maka tak rugi kalau aku mencuba.... :)

Haaa.... sape yang penah tengok gambar nie... maka itulah pertandingannya yang aku sedang bertanding.... Aku dah lupa yang aku penah cuba mencalonkan diri dalam pertandingan nie.... Dan kali nie... aku mengharapkan jasa baik kawan-kawan semua untuk mengundi aku di SINI... 

Pertandingan nie diadakan seminggu sekali.... Maka aku dah terlepas dua minggu.... Jadi aku harapkan dapatla rezeki untuk minggu yang ketiga nie.... Diharap korang sumer sanggup mengundi aku di SITU...

Cara nak mengundi : Undian boleh dilakukan dengan menulis nombor pendaftaran dan url blog yang anda minati pada ruangan komen entri itu... Dan kalau rajin.... pilih la sekali banner pilihan... Sebab aku pun ada buat banner baru tue..... :) Nombor pendaftaran blog aku ialah 52...


Contoh : Blog Pilihan saya minggu nie
               52) http://wacanaku2009.blogspot.com


               banner pilihan saya minggu nie
               52) http://wacanaku2009.blogspot.com
Tolong ek.....Hanya korang yang mampu mengubahnya..... Korang menolong aku dengan mengundi... aku doakan secara advance kepada sesape yang mengundi aku....supaya Tuhan berkati hidupnya....Aminn...

JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

2 comments:

Ujang9897 said...

aku tak phm...dpt aku main copy komen org jer kt situ

Browacana said...

@ujang9897: Ko komen dekat entri tu... Komen macam aku bagi contoh..... Tolong yer Ujang ..:)