Saturday, June 11, 2011

Kawe Gi Dulu | Gomo Kelate Gomo!!

Lepas aku post entri nie....aku akan gerak ke stadium... Tapi macam nak hujan la pulak....kene sediakan baju lebih nih....he he he. Nak shopping baju jersi Kelantan...poket tengah kering... adehh..... Pakai baju merah sudah la kan...


Haaa....itula gambar tiket yang aku cilok dari kawan aku... maka sudah tibe la masanya.... Kalau Kelantan kalah..aku tak nak komen apa-apa....Kalau menang....aku buatkan entri ler..hihihi. 

Pegi dulu kawan-kawan.... Gomo Kelate Gomo! Gomo Kelate Gomo! Gomo...gomo juger kan.... Hubungan dengan orang Terengganu....tetap utuh dan bersahabat... Kan? Kan? Sape yang pegi jugak.... bagitau la yer...Kita jumpa kat sana... Jumpa di Stadium...

P/S: GA tengah berjalan lagi...sampai akhir bulan June nih.... Nak join boleh klik SINI...

2 comments:

aizamia3 said...

semangat tu penting..moga pemain lagi bersemangat dari penyokong..

mas saari said...

wah...semangat sungguh!