Monday, June 13, 2011

Hazama | Juara AF 9 | Biodata

Kepada yang minat Akademi Fantasia... Pemenang AF 9 ialah Hazama !! Yea!! Aku tak tau sape dier pun.....he he he... Tapi dengan adanya sumber internet....maka aku persembahkan kepada korang si Juara AF 9.... Inilah biodatanya...

Nama : Hazama Bin Ahmad Azmi

Nama Manja HAZAMA

Tempat Lahir : Kuala Lumpur

Asal : Keramat

Tarikh Lahir : 28 November 1984

Umur : 27 tahun

Tinggi : 173cm

Facebook : http://www.facebook.com/hazama.azmi ( dah full)

Penyanyi Pujaan : Once(Dewa)

Blogger Pujaan : Bro Wacana 

Secara tipunya.... Hazami AF 9 ni nak join GA aku jugak.... Bagi sesape suka si Hazama nie... wajib join GA aku di  SINI... he he he.

7 comments:

nurshaf said...

haha,trkejut, ingatnye dy betul2 kenal bro wacana tu (hehehehehe)

mas saari said...

suka suara Hazama...best!!

Danial Marzuki said...

haha ingatkan betul2 kenal..

Isteri Encek Bard said...

uikss hazama ker hazami nie

ApiH said...

ooo... hazama yg menang ye...

Ujang9897 said...

owh..curik entri aku ek...=)

ce cuba google biodata hazama =)

Sharifah Aniza Ali said...

hazama natural~ sempoi ja..