Thursday, June 30, 2011

Blogger IKON Pilihan Abad Ini...


Dalam duk berblogwalking....aku jumpe segmen NIE.... maka aku rasa ok jugak kalau aku mencuba kan....

Aku mula aktif berblog dalam bulan Disember 2010.... Kirenyer baru lagi... Tapi blog nie dah dibuat sejak tahun 2009...cuma aku je tak aktif....Buat blog sekadar nak promote Kek Lapis kakak aku jer.... he he....

Tujuan aku berblog nie...nak menyampaikan apa-apa jer yang aku rasa patut disampaikan kat semua orang... Baik lawak-lawak antarabangsa ala-ala kampung aku nie...hingga la info-info yang aku rasa patut diketahui umum...

Matlamat pulak....aku nak dapatkan traffic macam Bro Ben....muahahaha.... Memang susah tapi tak mustahil kan... Itu la matlamat aku.....

Aku dah dapat dari blog nie pengajaran dan duit....haaaa..... banyak yang kita boleh belajar dari dunia blog nie.... Takjauh dengan realiti kat luar tu..... Dan jugak sedikit pendapatan sampingan.... Kira elok benar la kan... Dapat ilmu...dapat jugak duit poket...:)

Pendapat aku dalam dunia blog sekarang nie....semakin maju dan ramai..... Persaingan pun dah makin hebat.... Semuanya ada bakat-bakat yang tersendiri dari segi penulisan blog.... Kemeriahan dunia blog semakin ketara dan jelas kalau kita jugak aktif dalam dunia blog nie....Beza la kalau nak banding dengan dulu-dulu....Dulu senang je nak naik....sebab sikit je persaingan...sekarang nih...semua hebat-hebat.....yang bagusnya...persaingan sengit nie membuatkan blogger makin matang dan blog semakin mantap.....

Idola ek.....Ermm....idola aku pastinya si Bro Ben la kan.... sebab dier tu kiranya blogger yang banyak bantu blogger baru macam aku nie.... Dan aku nie digelar Bro Wacana...he he he..... klik la ke link tu....ke link FB aku.... Jom join segmen nie....

6 comments:

Budak Botak said...

He3, semoga berjaya. Dulu mmg Bro x aktif, sekarang ni he3...

Entry terbaru -> Tuvalu - Pulau-pulau Yang Bakal Lenyap Dalam Masa 50 tahun Lagi?... (",)

Isamuddin Isa said...

jom layan lagu baru adflin shauki.. slumberr je der,,

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/06/lagu-wajib-dengar-selera-moden.html

Unknown said...

My pun join jugak..;D

Isteri Encek Bard said...

semoga berjaya yer.... IEB rasa masih tak layak nak join ikon nie sebab blog picisan jer.. muahahha

atuk said...

Assalamualaikum PW

Insyaallah berjaya
dengan usaha yg gigih

Wassalam

Irshadim said...

bangga jugak la kalau start aktif disember 2010 dah tersenarai untuk featured blog untuk bulan ni. syabas! goodluck buat anda.