Friday, June 17, 2011

Sedapnya Hisap....

Semalam...aku pegi layan X-Men First Class dekat Jusco...... Alang-alang hantar barang bisnes wife aku....pegi la layan wayang dengan duit untung tu kan....he he he. Citer dier memang bes.....dari out of ten...aku bagi 8....

Tapi apa yang aku nak citer bukan pasal citer X-Men tu.... Aku nak citer lepas tengok citer tu..... Macam biase la kan...lepas habis wayang....maka ramaila yang keluar sebab nak balik.... Takkan nak duduk situ jer tak balik-balik kan... Tengah-tengah kalut nak keluar....sampai je dekat luar pintu exit wayang tu... Ternampak sekelompok wanita....bukan....budak pempuan sedang hisap!!

Hisap aper.....hisap rokok la der... Selamba rock jer hisap di lorong keluar tu.... Tengok muka... bukan Cina....dan sah-sah bukan India....sebab kulit agak cerah... Muka sebijik melayu....Malu beb.....malu.... Kalau dah berumur tu ok la jugak.....ni anak-anak gadis der...

Kalau yer pun nak hisap rokok.....hisap la tempat yang sepatutnyer....ni habis berjerebu jalan nak keluar tu.... Ramai la pulak tu...dalam 4 atau 5 orang..... sumer ada rokok kat tangan.... hadoi.... Ni ker dikatakan belia benci dadah ek.... Aiyoyo...amma...

Terdetik kat hati aku..... Kenapa la nak dihisap rokok tu.... Dah la pempuan... kemungkinan besar anak yang dikandung diorang nanti ada effect... kalau jadi X-men ok lagi.....masalahnyer....dalam dunia realiti....berlaku mutasi jugak sebab rokok...tapi mutasi cacat! Bukannya ada kuasa macam movie... Nak sangat ke dapat anak cacat? Astaghfirullah...

Aku mintak jauh la seluruh keturunan aku nanti bab-bab hisap rokok.....lagi-lagi pempuan.... Ingat satu jer...pencipta rokok pun tak hisap rokok.... Sebab depa tau apa yang depa taruk dalam rokok tu.....dan apa gunanya yang sebenar....

Pasal senarai skandal Bro Wacana...aku akan listkan nanti..... korang kena alert tau....sebab aku akan randomkan siapa skandal korang nanti...dan korang la kena bagitau skandal masing-masing tu....hehe.

 GA aku tu jangan lupa join ek... klik SINI...

9 comments:

Isteri Encek Bard said...

IEB selalu jumper perempuan isap rokok nie, baru jer buat entry pasal tu.. huhuhuhu

Izwa Kamaruddin said...

hurm...sgt tak suka perempuan hisap rokok!

[k]o{q}i[n] said...

xmo komen lebih2... sbb ade membe2 pompuan yg smoking...

Unknown said...

best xmen ni.....kata orang..saya belum berkesmpatan tgk

atuk said...

Assalamualaikum PW

kalau kta selalu di kawasan sekolah menengah....pelajar lelaki dah jadi biasa..yg perempuan pun selamba beruk, mereka hisap rokok di luar pagar sekolah...melayu bebbb

Subhanallah

Wassalam

Atiqah Wadiah said...

laz wix baru jmpe sorg gurl hisap rokok in public..slumber jerk..

myzziema said...

memalukan je pompuan hisap rokok. apa lah nak jadi dgn gadis melayu sekarang ni T__T

cik husna said...

sedeyh dan malu bile tengok pempuan hispa rokok..kalau jumpe kat mane2 pun, tak sggup rasenye nak pandang muke pmpn yg hisap rokok tue... :(

aizamia3 said...

dorang takde perasaan sebab tu dengan selamba tak bergaya hisap rokok.. kite yang tengok pulak rasa malu.. patutnye dorangler yang malu..