Saturday, June 11, 2011

FINAL PIALA FA 2011 : Kelantan vs Terengganu

Hari nie...berentap nyer dua pasukan terhebat di pantai timur, Kelantan dan Terengganu sebab nak dapatkan Piala FA bagi tahun 2011. nak kate tak hebat....dapat masuk final kan... jadi sah-sah la hebat.... yang lain hebat jugak....tapi dua negeri ni lagi hebat....he he he. Yang lagi hebat kalau join GA aku.... Nak join boleh klik SINI...

Dua pasukan nie akan berentap malam nie... di stadium Bukit Jalil.... dan semestinyer aku dan wife akan pegi sane....ha ha ha. Aku harap takde gaduh-gaduh la kan.... Tengok bola je pun nih.... Tapi kalau ade gaduh-gaduh atau baling mercun....bukan aku yang buat!

Kedua-dua pasukan ada kekuatan tersendiri..... dan aku rasa...Kelantan akan menang.... nak tau sebabnya.... Ni sebabnya....
  • Sebab aku ni orang Kelantan! ha ha ha
  • Sebab rekod Liga Super terdahulu....Kelantan menang 3-0.
  • Sebab dari segi taktikal dan pemain...Kelantan ada kelebihan
Tapi bagi yang sokong Terengganu.....sokong la...memang kebebasan kita nak sokong sape-sape kan.... Mungkin korang rasa Terengganu lebih bagus dari Kelantan... mungkin dari segi pengalaman pemain tu sendiri... Tak kisah la kan.... Tapi tak perlu la nak gaduh-gaduh pasal bola nih... Kita sokong pasukan masing-masing...lepas game... balik sama-sama... Tak pun lepak minum sama-sama....Boleh tak buat macam tu? :)

3 comments:

IdaNurFieyda said...

bulih..gomo klate gomo!!
insyaallah klu g male ni bulih jupo d stadium blako..

JHaZ KiTaRo said...

salam kenal.. rajin2, jemput singgah blog AKU SEBUTIR PASIR hamba kalau berminat nak baca my travelling experiences ke 46 buah negara.. :)

aizamia3 said...

dalam stadium je.. luar back to normal.. makan semeja duduk lain kerusi..