Saturday, June 18, 2011

Cik Pulau | Solomolo | Yayan | Berskandal!!

Oleh kerana internet selow hari nie...dan bukan setakat selow....takde langsung!! Hampeh tol.... aku cuba bukak gune broadband aku....selow jugak.....Hmm...nasib baik malam hari ok balik..... 

Skandal aku berjaya ke tak ek? Geng-geng yang diskandal.... sudah buat tanggungjawab anda? he he he.... Kepada yang tak tau apeke bendenyer aku tengah citer nie....aku citer pasal segmen yang aku buat di SINI... Segmen yang khusus untuk sesape yang nak tingkatkan traffic secara jangka masa panjang...

Dalam duk kalut-kalut semalam.... aku tertinggal tiga kawan kita nie.... Cik Pulau, Solomolo dan Yayan..... sori ek....terlepas pandang sebab aku lupe aku buat pengomen entri lepas sehari....aku kene approve.. Ingat tak payah approve.... sebab lupa segmen tu aku buat dua hari...

Oleh itu....Secara automatiknyer..... Korang bertiga aku skandalkan.... he he he..... Maka....sile buat feed URL di blog masing-masing..... Selamat meningkatkan traffic masing-masing....:) Kepada yang rasa berminat nak buat jugak....sila tinggalkan komen mengatakan BERMINAT di sini okeh...kalau ramai...aku bukak lagi segmen cenggini.....

Jom Join GA.....klik SINI...

3 comments:

Cik Pulau said...

eh eh.. ada jugak la..
solomolo tu lah yang berskandal.. sampai dua sekali.. hahaha..
okey.. t buat feed tu.. hee~

Unknown said...

alamak ni skandal terlepas pandang..hehe

Yayan said...

hehehe , maen terlepas2 pandang pulak yer .. hehe