Wednesday, June 22, 2011

Cikgu Seksi | Home Tuisyen

Sape tak kenal Zhu Song Hua....Cikgu paling seksi di dunia kot..... Nasib baik la takde cikgu macam ni kat Malaysia...kalau tak....memang tak jadi nak belajar la dalam kelas.....ha ha ha....


Ok.....ok....aku tak nak citer pasal cikgu nie.... tapi ade kaitan pasal cikgu mikgu jugak..... Tapi pasal cikgu yang tak seksi.....he he he.... Pasal Cikgu Bro Wacana....:D

Aku nak buat iklan sikit pasal Home Tuisyen..... Sesape yang nak jemput aku jadi cikgu tuisyen depa.... silakan la.....Ni la sedikit deskripsi aku:
  • UPSR, PMR, SPM
  • Subjek : Matematik, Matematik Tambahan, Fizik, Sains, yang lain boleh jugak....tapi bukan bahagian pakar....
  • Bayaran : Boleh dirunding... setakat nie....aku letak harga RM40 per jam... Ok la tu....tolak minyak kete nak pegi rumah korang...
  • Area : Putrajaya, Serdang, Bangi, Kajang, Sri Kembangan
  • Juga boleh untuk mengajar baca Quran... Tapi takde apa-apa sijil....sekadar pengetahuan yang ada.... 
  • Jika berminat, boleh emel ker : asey007@gmail.com atau Mesej ke FB : Ahsan Nur Mubarak
Untuk pengetahuan semua....aku ni tengah sambung Master of Science di UPM.... dan jugak staf kat sini sebagai Tutor..... So.... bagi sesape yang nak ber home tuisyen dengan aku.... Boleh la emel aku yer.... Jangan risau....aku tak garang punyer.....he he he... Dan entri ni aku serius!! Bukan main-main....

JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

8 comments:

husnalalink said...

lorrr..UPM gak ker? huhuhu..amboi dah jadi tutor nak ngajo tuisyen lak..cari duit lebey yoo? hehehe

Browacana said...

@lalink7: Gaji tutor ciput jerk...Tak cukup nak tanggung isteri....:)

Fadzli Amir said...

Hehehe..betol2 kaw...ciklgu tu

Hani Shaklee said...

salam bro..saya pun wat M.Sc kat upm gak..tapi kt FSKTM la..hehehe.. saya pun sudah mau abes sudah.. baru nak apply utk phd..wat kat upm jugak..hehhehe..ramai betol la blogger upm nie..

Norhisham Nordin said...

huhuhu... cuba buat entri cikgu paling hensem pulak...

Siti Aziz said...

semoga dipermurahkan rezeki b.w sekeluarga...amin.... ^_^V

Ca Ezah said...

wah~ jadi cikgu yer.....bagus la tu....ilmu tak kan putus sebab ada yang menyambung nanti.. :)

ca nak ajar budak pon setakat math jer sebab minat math..setakat diploma, x hebat macam pw... :)

Unknown said...

belum ade anak la nak hantaq tuisyen hehe