Wednesday, June 8, 2011

Maaf Yer Kawan-kawan....

Sebelum aku menaip panjang lebar lagi.... aku nak memohon jutgaan maaf kat semua kawan blogger yang menegur aku dalam beberapa hari nie... Aku tak dapat balas balik teguran korang sumer sebab aku sekarang gune internet broadband kat kampung... selow dier tahap menguji kesabaran.... Aku dah banyak kali nak baling celcom broadband aku nie..tapi disebabkan aku baru je beli...tak jadi baling..he he..

Kepada yang mengajak aku join apa-apa segmen...aku tak dapat join jugak... sebab benda yang sama... aku hanya boleh buat entri jer...tu pun taip dah panjang giler...tapi yang keluar kat screen pendek jer... duduk beberapa saat....baru keluar apa yang aku taip...ha ha ha... Tu yang banyak giler typing error dalam entri aku sekarang....:)

Dan juga epada kawan-kawan yang sudi na letak iklan banner di blog aku.... aku tak sempat edit lagi design blog..sebab tenet selow nie.. tunggu aku pulang ke Selangor dulu yer... kat sana gune broadband pun laju.... kat kampung aku ni setakat EDGE je.... nak dapat 3G pun susah.... So, bersabar la yer...

Aku akan bertolak pulang ke Selangor hari ni.... Semoga aku selamat sampai di sana.... dan doakan perjalanan aku yer... Aku akan bertegur sapa kembali dengan korang sumer.... insya Allah.... yang mana nak aku join segmen apa-apa...boleh la try komen... aku akan cuba join jika berminat....:)

P/S: GA tengah berjalan lagi....dan aku akan tambah lagi hadiahnya.. dapat lagi orang nak sponsor... Seutas jam tangan untuk lelaki...:) sesape nak join, klik SINI.

6 comments:

JHaZ KiTaRo said...

salam kenal.. rajin2, jemput singgah blog AKU SEBUTIR PASIR hamba kalau berminat nak baca my travelling experiences ke 46 buah negara.. :)

mas saari said...

patutlah...
takpe, kita memahami!

Abang Long said...

Salam...kira orait la EDGE, kalau kat kampung aku dulu2 cuma EGG jer huhu..

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/bangga-tiada-dara.html

risa said...

takpe2..takmo tegur kite..huhuhu

suha said...

cik suha memahami penderitaan akibat kelembapan berukben (^_^)

aizamia3 said...

faham sangat PW kalau nak on9 susah nak dapat.. stress..

moga perjalanan pulang ke Selangor selamat hendakNYA.. insyaAllah..


psstt: PW balik selangor ai pulak esok menuju ke Tganu.. ;)