Friday, November 25, 2016

Israel Terbakar | Dianggap Serangan "Terrorist"


Kebakaran di Israel 2016
Tu la bila dah paranoid sangat kan... Israel sekarang sedang menghadapi bencana kebakaran di beberapa kawasan seperti Haifa dan Shuafat.. Boleh dikatakan hampir seluruh kawasan tanah Israel terbakar.... Bencana dari Allah kepada mereka...

Tapi yang kelakar nya diorang ingat diorang diserang oleh "terrorist"... Semua penduduk yang terkena kesan kebakaran lari untuk selamatkan diri dan kebanyakan mereka ingat mereka diserang oleh orang Palestin... Haa...tau takut jugak rupanya... Paranoid...


Diorang ingat diorang la yang paling mulia di dunia nie... Diorang hina semua manusia yang lain.... Bila jadi macam nie... duk tuduh sabotaj dari luar... serangan terrorist... Ek eleh... kalut takde pasal... Dah rasa hebat sangat...selesaikanlah ujian yang sedikit dari Allah nie.. Allah bagi kebakaran sikit pun dah kalut... tu belum serangan tentera Al mahdi...

P/S: Ingin menambah pendapatan sambil belajar menjadi USAHAWAN? Ingin TINGKATKAN EKONOMI KITA SENDIRI SAMBIL MEMBANTU MENINGKATKAN EKONOMI MUSLIM??
Jom ke link ini------> SEMINAR PERNIAGAAN MUSLIM

2 comments:

idzwa kamaruddin said...

Biar terbakar terus!

Amin Hakim said...

Itu baru sikit balasan dari Allah.. kat neraka nanti, lagi teruk kaum yahudi nie kena.. Janji Allah itu pasti

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785