Friday, February 15, 2013

Baby Ajaib | Baby Pun Minat Gangnam Style !!

Alahai.... Gangnam style nie tak habis lagi musim dia gamaknyer.... Masih lagi popular di kalangan anak-anak muda sekarang nie.... Bukan setakat anak muda..... baby pun minat giler!! Aku tadi baru terjumpa satu video baby yang cuuuute sangat bila terdengar lagu Gangnam style nih.... Aku kongsikan dalam blog nie... semoga terhibur... he he....


Tergelak sakan sampai terguling-guling aku tengok video nih.... Alahai.... Penangan Gangnam Style... Gelak boleh la kan... Tapi aku takkan ajar anak aku suka lagu-lagu cenggitu... serius...Aku lebih suka yang macam video kat bawah nie.... Haaaa.... yang nie idaman aku dan isteri..... Semoga jadi macam nie ler anak aku nanti.... Aminnn...



Sejuuuuuuk perut si ibu kan kalau dapat anak macam nie...... Sejuuuuuk jugak hati si bapa bila dengar si anak petah menjawab dan mengenali Tuhan yang satu... Sejuuuuuuk jugak tangan-tangan si ibu bapa.... bila pegang seketul ais.... erkkk.... Takde kaitan.... dah takde idea.... Ok.....bye... he he he...

P/S: Malasnye nak update entri terakhir percutian aku ke Langkawi.... huuuurmm....

2 comments:

Sumijelly said...

hari u ada keluar dalam berita TV3 masa akhir sekali..........

dah tersebar luas kan viceo baby buat gaya gangnam style tu...

http://Sumijelly.com

Datin Tyka said...

tak lama lagi shake harlem tu pula.. haihhh

http://sitiatikah.com