Tuesday, June 12, 2012

Jus Katak !! Ubat Kuat [ Viagra] Orang Peru

Ermm....Sedapnya dia minum jus katak.....
Dunia nie besar beb..... Macam-macam benda pelik berlaku di dunia nih.... Dari hujung benua Eropah hingga la ke benua Amerika Selatan...... Banyak karenah dan budaya masyarakat setempat.... Dan salah satu yang menarik perhatian aku ialah....Jus Katak dijadikan ubat kuat masyarakat Peru!!

Cara depa minum jus katak nie.... Depa blend katak tu dengan campuran herba dan madu... Pastu depa buat macam coconut shake gitu.... Pergh!! Shake! Shake! Shake it like u wanna drink it! Ha ha ha.... Dan sememangnya menjadi amalan sejak zaman berzaman dengan meminum jus katak nie....Dipercayai adalah ubat kuat atau viagra depa nie! Wow..

Kalau suruh aku minum....tobat aku tak nak minum wei..... Katak nie haiwan dua alam.... So tak buleh makan... Kalau dah terdesak sangat yakni darurat...baru ler dimasukkan dalam list menu santapan kebuluran aku....Kalau tak.....jangan harap la...


Tapi kan.... ada masyarakat memang biasa makan katak nie... Bukan saje jus katak macam nie... Tapi makan macam ayam KFC gitu.... rasanya macam........ Aku mane la tau kan... Sebab aku tak makan! 

Kepada sesape yang nak mencuba viagra orang Peru nie.... Sila la ke Peru... Kat Malaysia takde... he he he... Dan lagi menarik.... ada citer mengatakan ada pasangan yang bertahun-tahun tidak dapat anak... Selepas mengamalkan meminum jus katak nie.... Akhirnya dikurnia seorang anak lelaki.... Dan anak itu suka melompat macam katak..ha ha....

P/S: Entah-entah ada yang dah buat jadi pil kan..... Kita pakai telan jer...huhuhu

1 comment:

Rai said...

pupus la katak kat peru.. yekk.. gelii...

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785