Thursday, January 17, 2013

Parodi Suara Mahasiswa Terbaik!! | LISTEN!!! LISTEN!!

Aku.......bukan nak sokong mana-mana pihak.... tapi kan... elok juga kalau kita cuba fikir apa yang berlaku di sekeliling... Macam video parodi nie.... ada point dan menghiburkan! Memang patut la dia nie terkenal...Namanya Mat Luthfi... Video parodi forum suara mahasiswa..... LISTEN la wei....


Bagi yang sesape yang tak kenal lagi... dia nie legend... memang terkenal dengan vlog nya yang mantap dan selalu ada point.... Aku suka tengok video dia... Sebab mesej yang disampaikan jelas dan menghiburkan... Ok... bagi yang tak suka jenis cakap-cakap gini.... boleh cuba memahami maksud video di bawah nie.... Sama jer.... Tapi cara yang berbeza...


Ok....aku tak kisah korang nak sokong yang mana.... tapi perlulah menyokong atas dasar berfikir dengan waras dan berlandaskan agama... Otak Tuhan dah bagi... so...fikir la guna otak tu... jangan fikir guna kaki atau hati.... Video yang kedua tu jelas dan nyata.... Itu ler yang berlaku di dunia kita sekarang....

Bagi yang tak nak baca tu... DO NOT READ.... BUT LISTEN!... LISTEN!!! LISTEN!!!! :D Maleh ler nak ulang banyak kali.... Buat penat je... dari duk ulang Listen banyak kali tu... baik ulang selawat nabi atau puji-pujian kepada Allah kan.... he he he....

1 comment:

Edy Fee said...

Lawak la isu ni....kecoh hbis

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785