Saturday, April 30, 2011

2000 !! Durian Runtuh Betol!!

Fuuh....dah lama aku menanam.......lame sungguh aku tunggu mendapat hasilnya.... akhirnya hari ni aku dapat hasil tu.... Dapat 2000 memang berbaloi-baloi..... Tapi bukan duit la der..... Tapi follower jer....he he he.

Follower ke-2000 disaksikan oleh Princess Kate

Itu ler si bertuah tu.... aku tunggu punyer tunggu sape la yang akan dapat angka 2000 tuu..... Dan akhirnya aku dapat jugak...dan hampir-hampir terlepas jugak la kan.... Tengok la gambar tu... dah 2001 dah... Hadoi.... Ingat nak ngam ngam 2000 aku nak print screen... Tapi terlepas sebab aku tengah buat review masa tu.... Spesel print screen lagi.... anda disaksikan sendiri oleh Kate Middleton... Princess Kate siap wish lagi tu..." Congratz to you PW's dearly followers....keep blogging!" Tengok la gambar tu... he he

Follower ni penting.....ade orang kate tak penting... Uiks...Penting sangat-sangat...kalo tak takde la menjadi gadget paling femes dalam dunia blogging nih... Salah satu sebab kenapa pentingnya follower ...menunjukkan status blog tu sendiri.... orang ramai suka ke tak..... Kalau ramai orang suka....maknenyer mesti la ada something kat blog tu kan.... Entri dier bagus ker.... Blog dier ringan ker... bahasa dier senang di fahami ker....

Jadi....untuk penghargaan kepada follower aku yang ke-2000 ni.... aku bagi backlink ke blog anda di entri ni... Khas untuk anda....pssst.....blogger ni baru dapat tangkap ular! Jangan main-main dengan blogger nih... Ular tu bukan ular lidi tau....tapi ulas tedung! Pergh.... Tak percaya?? Godek-godek la entri dier tu....


P/S:AFUNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:)

7 comments:

Unknown said...

tahniah..;D

harrazdani said...

tahniah...aku follower yang keberapa agaknyer yer...kalau tahu aku tunggu yang ke 3K..hahah

Anonymous said...

tahniah...ngeee

The Crows said...

terbaekkk la wacana :)

Haw said...

ramainyaaaaa!!!!.. tahniah

Misz-ella said...

tahniah adik. Kakchik dh setahun tk dpt2 lagi 2000 tu. hihi

nur amalina athman said...

fuyooo..tahniah2..:)