Tuesday, April 19, 2011

AGM Kelab Felo

Sape tau ape kah itu AGM?? AGM ni untuk anugerah gagah malaysia....ops.....tak sedap... tukar tukar... ermm.....anugerah Gay........ lagi tak sedap.... he he. Sebenarnya AGM tu untuk annual grand meeting...kalo tak silap la...aku pun dah tak hingat..ha ha ha. Malam ni aku kene la pulak menghadiri meeting nih....

Meeting macam ni selalu dibuat sekali setahun untuk pemilihan pucuk pimpinan apa-apa organisasi... Sesape yang dah bekerja tu....mesti dah biase dengan benda-benda macam ni kan..... Bagi pelajar-pelajar...mungkin ada yang dah tau...mungkin ade yang tak tau.... amik la tau...penting untuk korang jugak nanti.

Susunan dan pemilihan sesuatu organisasi ni la yang penting... salah pilih...habis la organisasi tu... Sebab orang bawahan bergantung dengan pucuk pimpinan jugak. Tanggungjawab dier berat. Mungkin bagi sesape yang tak penah pegang ape-ape organisasi...boleh la nak bercakap macam-macam kan... itu tak boleh...ini tak boleh.... sumer tak pandai buat keje... hanya orang yang pegang tampuk pimpnan tu je tau betapa pressure nyer bila di atas..... Aku dulu penah jugak pegang jugak organisasi macam ni... sebab tu aku tau... Ni baru yang kecik-kecik...kalo dah sampai ke tahap negara? Pergh....tu yang ramai yang jadi rambut putih tu.. pening beb...

Bukan pening sebab aper.... macam-macam hal kene handle.... Ermmm.... aku nak citer lagi....nak bagitau apa yang perlu ditangani bila dah berada di atas.... tapi masa pulak takde....aku nak pegi meeting dah... tunggu next entri la yer... :)

1 comment:

Putera Bunian said...

pergh bestnya bro ni..cayalah,lain kali nak join gak..


**frst time dgr bnda ni..heheeee