Thursday, April 28, 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

Nak join, klik SINI
Segmen kembar aku a.k.a SIFU... Maka aku terpaksa la mengarang satu karangan untuk menerangkan berkenaan Kenapa aku jadi blogger.

Aku jadi blogger kerana inilah salurannya... saluran yang tepat dan sangat mudah untuk berkongsi pendapat...idea... dan luahan hati seorang rakyat negara. Nak salur ke mana selain blog? Facebook.....hanya member sahaje.... nak masuk tv.... kene popular dan ada kepentingan... nak masuk dalam radio... pun sama juger.... semuanya tidak sesuai bagi seorang rakyat biase cam aku nih. 

Setiap orang ada luahannya...setiap orang ada ideanya..... harapkan wakil rakyat datang... kene tunggu pilihan raya dulu la gamaknya.... tu pun dengar time tu jer.... mase lain...datang nak jumpa pun kene beratur... Dimanakah aku nak bagi pendapat supaya orang dapat tau? Blog la jawapannya....Siapalah aku ni....Aku hanya seorang blogger...

11 comments:

Haris Kaito said...

datang dari blog abg Ben... :)
kalau sudi singgah la balik...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI

Qaseh Dalia said...

CEJAK MILE JADIK KEMBAR ABG BENG NI HAHA..

Unknown said...

kembar siang ke? hehe

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Setuju dengan bro... kalau wakil rakyat tu umpama orang jual kuih tepi jalan, memang mudah sekali untuk berjumpa dan didekati.. Tapi kalau dah berpangkat ni, banyak sangat protokol & prosedurnya.. So blog la cara paling sesuai untuk meluahkan sesuatu..

Unknown said...

terjah sini..sje nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..
Ade masa terjah la balik..

http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html

p/s: setuju la pndpt abg..=)

Areyoudys said...

as salam..
oh! boleh copy paste ke hasil nukilan ni? menarik!!

XD

Lulu Caldina said...

Apa pun alasannya, semoga kita semua berjaya menjadi seorang blogger yang pemes amos..ekeke

bella_bumbum said...

datang dari blog abang be :D
nak baca blog pilihan abang ben nie.

kalau ada masa datang sini :

http://felizbellover.blogspot.com/

PinKy MoMMa said...

wahh pakcik menjadi pilihan pok beng..tahniah2!

makcik pink tumpang eppy.. ;)

Anonymous said...

jenjalan sini... :)