Friday, April 29, 2011

Blogger Bakal Menjadi Reviewer Terhebat

Ingat lagi tak segmen review dalam review anjuran aku tu? Haaa.... segmen yang menggalakkan blogger-blogger mereview antara satu sama lain.... Saling promote-mempromote antara satu sama lain.... Tak kisah la baru ke lama....janji komen ikhlas dari hati dan cuba nak peringkatkan blog masing-masing.... 
Dari segmen tu....ramai jugak yang sanggup buat walaupun depa tau tak dapat hadiah ape-ape....Cuma akan dapat traffic dari 4 blog berasingan jer.... dari blog yang mereview mereka dan jugak dari aku.... Tu baru bantu membantu...lagipun dapat buat dua entri kan....satu entri nak join segmen...satu lagi entri mereview mereka.... waah.... Kan dah ade dua entri free-free.....:)

Aku tunggu yang lain sebenarnya.... ada jugak yang tak hantar.... tak tau la....mungkin bizi ker...atau tak perasan. Mungkin ingat aku yang mereview sumer nyer..... Erk....yang haritu pun tak habis lagi.....dalam 5 kali review lagi kot... Lepas tu aku bukak lagi...hihihi. Tapi kan....aku nak buat segmen kuiz mesra blogger balik nih.... sape penah ingat segmen tu? baru dua kali aku buat.... Sebab tu lah baru ada dua pemenang di bloglist pemenang di sidebar tu....

Sumer yang join haritu dah dapat pengalaman mereview blog orang lain... Macam mane nak komen...macam maner nak berinteraksi...boleh belajar dari pengalaman.... Dan sekarang ada dua lagi blogger yang mungkin akan jadi reviewer yang hebat suatu hari nanti....




P/S:AFUNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:)

5 comments:

NadiaFaz said...

nak review blog awak pulak boleh ? okay memain je HAHA . awatnya chatbox tu jauh ke bawah sangat ? heheh :p

Browacana said...

@NadiaFaz: hahaha...niat di hati nak remove shoutbox tu... ok tak? :)

alyana hamdan said...

wah..macam best jek..
tp xpernah buat..sbb blog yana xd lah gud2 sgt...
=)

Areyoudys said...

as salam..adei..
saya dapat baca je la..
kurang dapat nak berblog sangat masa2 ni..adei.

>_<

Scha Aryana said...

eh, blog scha pon gitu2 je.. hehe.. terima kasihh ! ^^