Sunday, April 17, 2011

Petua Ben Ashaari

Dari gathering macam dekat Alamanda tadi.... aku mengambil kesempatan cuba bertanya berkenaan blog... Ermm....banyak lagi yang aku kene belajar.... memang patut la Bro Ben femes.... banyak ilmunyer dalam dunia blog nih....

Aku sempat berbual secara peribadi sambil tunggu blogger lain datang... banyak jugak la aku tanya kan...dah macam wartawan dah tadi.... Kejap tanya tu....kejap tanya ni... Maklumla kan..dapat jumpa Sifu buat kali pertama... yang paling bagus nya...sumer nyer dijawab dengan lancar dan bernas...

Aku dah rasa macam sedang ber networking selepas menghadiri konferens dah... Feeling dier sama... Kalau pegi konferens....dia ada time coffee break untuk presenter berborak dengan presenter lain... berkongsi ilmu dan pengalaman...haaa...macam tu la tadi aku rasa bile berborak dengan bro Ben....

Segala petua yang aku dapat...aku akan cuba praktik kan dulu..... Kalau dah berjaya...aku akan share dengan korang pulak..... Ok la....nak pegi dinner di Bangi Golf Resort pulak.... Pasal keje aku di kolej.... kat situ ada dua blogger jugak... Fendi dan Kay Yea... Depa tak pegi Alamanda tadi sebab bizi kot.... Kalo tak....bertambah la jumlah terkumpul tadi....:)

9 comments:

Unknown said...

knp tak prasan td..tk tego=P

Ben Ashaari said...

thanks bro sbb sudi datang ... :)

Ujang9897 said...

owh kau ada ek tdi..jeles

Ceiler Mun said...

bestnye dapat jumpa dengan bro ben...siap mintak tips lagi..teringin nak jumpa dia..hehehhe~

deyna_83 said...
This comment has been removed by the author.
deyna_83 said...

saya pun nak tau jugak petua tu

CiNta said...

wah bestnya dpt jumpa sifu blogger. Kalau berhasil nanti, harap nanti dapat kongsi sama2 ye ilmu tu

xoxo
CiNta

Luqman Zakaria said...

besh ah dpt g gathering!!huhu~

peNulis SeNjA said...

nak gak erk .. tapi jangan la di KL .. penat dowh dri kelate .. uhk uhk .. tuan .. tuan saye masokkan dalam bloglist episod senja .. jngan marah tawu