Friday, April 22, 2011

Bila Blogger Mereview....

Aku teruskan segmen review....haih...kalu ikutkan jumlah yang join segmen haritu....banyak lagi nih... kene pulak internet slow sekarang....kalau tak..boleh review banyak-banyak sekaligus...


Blog pertama yang direview... Blog Cik Aween.. Blog ni sebenarnya dah mantap dah... bagi aku dah ok dah sumernyer.... Mungkin perlu dipertingkatkan dari segi blogwalking...mungkin la kan... :) Tapi aku tertarik dengan satu entri... readers..ni saya nak cerita kejadian semalam lepas kitorang semua baru balik dari pasar malam..masa dah sampai simpang nak masuk umah semalam macam biasa dila bagi signal belah kanan..masa tu jalan sunyi..yela time maghrib kan..tetibe ada satu van ni bawak laju sangat sebelah kiri. Nak tau selanjutnya...klik SINI


Blog kedua yang direview...Blog sTickergEtaH...Blogger ni sekarang tengah bergelut dengan exam...sekarang tengah study week... Entri pun pasal tu jugak....he he he. Okeh... blog dah sempoi...bagi aku la kan... mungkin boleh dipertingkatkan dengan ada header yang sempoi....yang ada imej sticker getah dalam dunia blog ni nanti..... and then ruangan komen....lebih senang dibuat pop up window... Menggalakkan orang lain komen......jom terjah blog dier di SINI


Blog ketiga..........aku takleh bukak. link dier ader...tapi aku je takleh bukak. Walaupun begitu....aku tingalkan jugak link nyer di sini. Takut-takut korang boleh bukak... Tapi aku takleh la nak mereview blog dier... Sori sesangat... Aku try bukak, dier keluar "Sorry, the blog at pedachepallar.blogspot.com has been removed" Ini link nyer...

5 comments:

Eyrique Ettiqazz. said...

nak jugak direview.hehe...sorry bro saja lawak2 hari jumaat..renung2kan dan selamat beramal...cau cin cau..
p/s:jgn lupa semayang jumaat.kehkehkeh

risa said...

saye punya blog tak best eh

Dda Ly said...

seronoknye org review blog kite...hihi saye tak penah dpt review pon...:) kne menarikkan lg kisah² blog la kot..

meh ke rumah..
~Gara² netball...~
keep in touch ye..♥♥♥

Unknown said...

thanx coz review sy pnye blog,haha..

weenween said...

pw...thanks review blog saye..dah mantap ke..huhu..xdela..banyak nak kene blaja lagik ni..ptutla ramai follower baru hari ni..rupenye blog saya dah kene review dengan pw..thanks ye...