Wednesday, April 20, 2011

Sama Tapi Tak Serupa..

 Adehh..... terkejut aku tadi...sebab biler Bro Framestone bagitau aku yang segmen aku lebih kurang sama dengan segmen dier.... Tapi takper.... kitorang jenis cool dan boleh bertepuk bahu... Maka aku bagi link kat sini.... Ni ler segmen Bro Framestone yang sedang berjalan sejak dari semalam..... Jom JOIN....

Aku pulak ada buat segmen sekarang bertajuk Segmen Dialog Blogger Bersama Pembawa Wacana. Sape nak join boleh ke entri SINI... 

He he he...oleh kerana aku ni baru nak berkecimpung dalam segmen menyegmen nih.... maka ade la sikit cacat celanya...... Wokeh.....sesape yang tak de facebook....boleh amik gambar di sini.... Kredit gambar dari Bro Framestone. Blogger femes nih..... pastu edit la sikit dengan tambah kotak dialog macam aku dah buat di entri segmen tu.....

Dalam gambar, Bro Ben...Bro Framestone... yang lain nampak kepala jer..he he
Tujuan segmen.... sekadar bergurau senda dan hiburan semata-mata..... Tapi sambil tu jugak...mengeratkan hubungan silaturrahim antara blogger.... :)

6 comments:

BeloG MTT said...

macam same tapi x serupak same sekali.. Hehe

Jujurara said...

haah..taw x pe...

Izwa Kamaruddin said...

blog org-org glamour..:)

syuwai said...

kalau sempat nak join gak segmen2x korang ^__^

mas saari said...

dah join tau!
cepatlah dtg blog Mas tengok..

ardinihumaira said...

wah ada en.ben ;)