Thursday, April 28, 2011

Aku terblogwalking blog Justin Bieber!!

Hari ni dalam sejarah nih..... korang nak tau tak kenapa? tak nak? Kalau tak nak pun aku nak citer gak.... muahahha... Aku macam biase lah malam-malam gini.....jalan-jalan....tak main la duk saje-saje jer.... Mestilah berjalan kan.....cuma berjalan dalam dunia blog....kat luar baru lepas hujan....sejuuuuuuk..

Justin yang aku culik dari Google
Aku blogwalking punyer blogwalking....maka termasuk la blog ni..... Blog Justin Bieber dowh! Tapi yang peliknya.....asal kaler pink? Justin bieber ni suka warne pink ker? Giler feminin ko ni Justin....ha ha ha.... whoops....whooops.....jangan marah kat aku lak...aku dengan Justin tu ibarat rakan sekolah jer.....setakat gurau-gurau macam tu.....memang dah biase sangat dah.... Siap boleh cakap Kelantan tu dengan Justin Bieber.... Hah? Bukan Justin Bieber ke?.......Habis saper?..........Oooh.....tu Amir Bieber (Maharaja Lawak)...he he he.

Ok la....malam ni aku membebel jer....sebab aku takde idea kot.... ataupun sebab penat...hari ni penat sikit.... Rase macam nak menaip sambil meniarap jer... pastu jari-jemari bergerak ikut suka hati....nasib baik tak TYPO! hihihi....... Ni aku nak bagi link blog Justin Bieber.... Giler bangge!! Ha ha ha. Pssst....jangan luper undi aku yer....mekasih~~


P/S: Jangan Lupa UNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:)

10 comments:

mcm ni lah said...

jom blogwalking kt blog aku ade citer seram yang baru

nur amalina athman said...

adik justin bieber tuee..haha

Unknown said...

amir bieber?haha..pandai tol nipu nye..

Syolihah said...

haha...lawak2, t singgah ke blog saya & shopping2

Ain Shdn said...

nampok benor niponye.. hahaha !! fuuuuyyooo.. join gak digi bot.~

ghost said...

nih taktik SEO ker bro...hihi

hitammanis said...

yessss, i love JB....akakaka Johor Bahru laaa.

Unknown said...

HAHA.. Terkena daku.. XD

Newest Entry, Tak Kisah! Tapi Menyampah!

najwa's said...

hehehe ok2, jom terjah blog justin bieber skrg! :)

Unknown said...

giler kentang tau memalam cmnie,,,
punye Yun xcited knun2 mmg tol blog justin bieber sekali,,,,,,,,

adik die daaaaa....

dush2!!..>.<