Tuesday, April 19, 2011

Terkejut eden!!

Ni gara-gara berblogwalking ke blog orang lain.... aku hari ni sambil menunggu seseorang nak ambil kunci rumah tamu di kolej...berjalan-jalan la ke dunia alam maya nih.... Aku berjalan-jalan tanpa arah tuju jugak la... ikut suka masuk jer... sekali terjumpa satu blog...

Blog ni cantik jugak la....tapi yang membuatkan aku tertarik nya ialah..... Salah satu dari gambar tu aku kenal dan tak asing!! Aku gosok-gosok la mata aku lagi sekali kan....sah....memang sah.... ha ha ha.

Oleh kerana aku terkejut... maka aku persilakan lah semua yang bace ni ke blog dier... terutama Ujang! Mesti terkejut si Ujang tu nanti...ha ha ha ha.

7 comments:

Sunah Sakura said...

hah, gambar apekahhhh...nak tojah!

LuN@_aiDi said...

dah terjah nmpk picture bunga jer..^^ * btw i folo ur blog sambil2 blogwalking dtg dr jauh neh!~

Ceiler Mun said...

tenet lambat la plak..ok2..terjah je..hahahahaha!!~




^__^v

Cik Pulau said...

kenapa2??? ada apa??
nak terjah neh.. hehe

Unknown said...

Errr...yelah saya pon nak tahu 'gambar' apa tu ye :D

Kak Intan tau ur link nie pon thru 'traffic sources' kat blogspot :)

Terkejut gak coz rasa macam tak pernah masuk ke sini tup tup ada traffik masuk ke blog dgn tajuk entri ini :)

*Kerja kat UPM ke...hee hee

Latest n3: Bunga Kecik-Kecik!

Unknown said...

eh kenapa? kenapa?? *curious nk tahu...-.-'

Unknown said...

eh sedare mare ujang ke? duduk bangi kak intan ni.. heee