Sunday, April 17, 2011

Jom Berdating..

Ha ha ha...bukan berdating dengan awek yer.... tapi "berdating" dengan sahabat blogger di Alamanda.... Aku dan wife akan berjumpa dengan kawan blogger di sana hari ni..... Aku kemungkinan masih tak kenal ramai daripada mereka....Kenal dari internet jer.... Takpe la kan.... biler lagi nak ada kawan baru....:)

Ni first gathering blogger yang aku join.... sebelum-sebelum ni sumer dah terlepas... sebab sibuk sikit dengan urusan kahwin aku. Sekarang baru sempat nak meluangkan masa.... Sape yang pergi hari ni? Jom kita berkenalan.....he he he.

Yang mana tak dapat pegi tu..... aku akan cuba upload kan gambar ker.....update ceriter ker....supaya korang sumer dapat jugak sedikit sebanyak perkembangan di sana.... :)

P/S: Sori la kepada fan Man Utd..... Cuba lagi..he he he

1 comment:

aza said...

nk joinn...
;)
tp jauh laaa