Saturday, April 23, 2011

PW Tewaskan Ben Ashaari

Siapa sangka....blogger baru macam PW ni dapat kalahkan blogger tip top kebaboom pong pang pong pang macam Ben Ashaari. Sape PW ni ek? Erk..... Kecewa aku kalau ada yang baca entri ni dan tak tau PW tu saper....hahaha. PW tu aku ler..... Pembawa Wacana. Blogger baru yang berjaya kalahkan Ben Ashaari....ha ha ha [ketawa riak giler nih]

Mesti ramai yang tak percaya....mesti ingat melawak ni kan? Aku tak tipu la der.... Hah? Aper? Kalah pasal aper? Haaa......ni la yang nak bagitau.... Banyak dah acara yang dipertandingkan aku dan Bro Ben masuk... acara gusti lengan..... die menang la kan.... Beza ukur lilit lengan pun dah tau ... Kalau aku cakap aku menang bab tu...nampak sangat menipu...Citer pun dah tipu....sekurang-kurangnyer keputusannya yang bakal berlaku tu tak menipu....he he he. 

Haritu lawan bowling....aku menang dengan kelebihan 100 jatuhan pin.... Ha ha ha. Tapi dalam mimpi Bro Ben je la der... Bro Ben sampai ngigau tumbuk dinding dah sebab tak puas hati....tak cayer....tanye la Bro Ben...penah ngigau sampai tumbuk dinding tak? Haaaa.... betul la kan...:)

Tapi semua tu tak berkenaan dengan entri nih...... Bro mengakui kekalahan dengan aku di sini... Di ENTRI NI...  Pasal Blogger of The Year!! Hah aper? Malas nak bukak? Ok.....takper.... aku print screen kan ke sini....


Ni hah....betul la kan? Ha ha ha...Blogger baru sekalian.....kita telah mendapat kemenangan yang pertama!! [Dialog citer Nujum Pak Belalang]

Tapi tu Bro Ben melawak jer la..... Mana mungkin sih..... Bro Ben tu dah duk ranking nombor satu tak berganjak-ganjak!! Grrrrr........ aku pulak... duk main ranking dua puluh lebih... ha ha ha. Tak kisah la.... aku saje je nak test....dapat top ten pun dah sangat-sangat hebat dah bagi aku. Tapi dengan semua blogger otai join....macam tak de harapan dah..... huk huk. Dapat kekalkan ranking sekarang pun jadik ler.....:)


P/S: Aku dah berjaya buat page dalam blog! Hahaha.... [Maklum ler....blogger baru..hihi]

9 comments:

Azzah said...

barulah sangat..

Browacana said...

@Azzah: Kira baru ler kak.... baru nak masuk 4 bulan aktif..:)

Bulan Purnama said...

PW .. yea , kita peroleh kemenangan yang pertama !! .. teeett teeett teeett (bunyi terumpet) :P

Alia Rahmat said...

tahniaaahhh !

Unknown said...

wow dh berjaya mengalahkan blogger otai..heheh

risa said...

kalau undi dapat ape eh..hehehehe

Budak Botak said...

he3. yeaaaaa, lompat2 mcm rakyat dlm cerita tue.

Entry terbaru Gambar Membuktikan Bulan Pernah Terbelah Dua... (",)

::Mastura Zakaria:: said...

hahahaha..mau lepas ni bro ben ngigau telan notebook lak..hihihihi

sentuhanurani said...

kalau pw menang,abis la bro ben kena juey blog mahal dia tu..hahaha