Saturday, April 30, 2011

Blogger Bakal Top

Review kali ni sangat la hebat......sangat la mengkagumkan..... dan sangatla senang! ha ha ha.... sebab.....sumer nyer dah ok dan top top.... Tak cayer? Okeh...kita menjelajah..... Joooommmm.....


Blog pertama direview ialah Blog Mrs. Secretary. He he he.....blog ni sangat la familiar untuk aku....sebab blog ni selalu singgah ke blog aku...dan aku jugak selalu singgah ke blog akak ni... Blog ni memang tak leh nak kate ape dah.... marvellous! Mammammiyya..... he he. Dier punyer background pun lawa.....entri pun kemas dan cantik.... Memang dah takleh nak aku usik dah.... Kira senang citer....korang terjah je lah akak ni.... SINI


Blog kedua ialah blog Pinky Momma. Alamak..... setau aku...belog ni sangat aktif dan sangat la aku kenal.... blogger hebat sumer nih.... segan aku nak review....huk huk... Blog ni pun aku dah tak tau nak komen aper.....dan cun sangat dah... memang dah femes nih... Tak sangka masuk segmen aku gak...terharu nih....T_T. Kire senang citer.....terjah jela akak femes ni...Ermm...kire aku masuk dalam bloglist ye cik pinky momma....he he he.  SINI


Blog ketiga yang akan direview ialah blog Silent Thinker. Blog ni pun dah lama ni.... senior aku dah nie..... Dier aktif sejak tahun 2010 lagi!. Aiyak...... memang blogger berpengalaman je sumer nih... Yang ni pun aku tak tau nak komen ape jugak... sebab basic dah ok jer sumer....aku komen basic jer! Ha ha ha.... Oh....entri jer... pendek sangat la... mungkin dier bizi kot.....tak sempat nak update.....just update gitu-gitu jer.... Jangan la.....kecik ahri pembaca blog anda.... buat entri yang kaw-kaw sikit ek.... Mesti meletopz! Klik SINI.


P/S:AFUNDI saya untuk Blogger of The Year dan Top LoL (Humor) yer....:)

11 comments:

NadiRah said...

comel2 header dorang..
jeles!!!

mas saari said...

hehehe...terima kasih 1000x!

PW pun hebat jugak!

Anonymous said...

mana Izamir Ridwan ? Mana Faizal Fredley ? Mana Kodet ? Mana GigitHalia ? Mana yang lain ?

Browacana said...

Anon: Ni dari segmen review derr... bukannya dari kesemua blogger.....:)

PinKy MoMMa said...

makcik pink datang sini hakhakhak..
kombang idong tahap gorilla dah ni ;p

terima kasih PW ;D
lama makcik menunggu huhu~

blog dia lg hebak..apa daaa..
blog makcik ni baru nak tergegel berjalan pakai tongkat ni haa..

terima kasih! terima kasih!

Budak Botak said...

he3, bertuah sapa dpt masuk nie...

Entry terbaru Kondom - 12 Cenderahati Pelik Sempena Perkahwinan Prince William dan Kate Middleton... (",)

Silent Thinker said...

t.kasih PW..atas review itu.
agak bz semester ni.sgt rushing!~
nanti kite tulis panjang2 siket macam dulu2..

ishiko said...

dyeorg memg best3x... bakal pemes ames la nh..

Feizal said...

berani ko review blog aku bro...giler xpuas ati nie!

Unknown said...

turn My bile plak?-.-'

Unknown said...

den aktif since 2008 whoooo