Saturday, April 23, 2011

Undi la Saya... Pembawa Wacana

As salam dan selamat sejahtera kepada semua....:) Sesape yang terbukak website www.wwwow.my... Boleh la mencari blog aku dalam kategori blogger of the year dengan Top LoL.... he he he. Blogger of the year tu kiranyer untuk overall la kan... Blog aku mungkin ada yang suka...ada yang tak... kepada yang suka....boleh la undi blog aku tu... time aku buat entri ni...rank masih lagi di ranking ke-27. Aku target top ten pun cukup la.... Untuk undian blogger of the year... koarng boleh klik di 


Ada satu lagi kategori aku masuk....Top LoL... yang ni aku masukkan empat entri yang aku rasa banyak orang suka. Aku decide empat entri ni sebab dari sejarah traffic dulu.... bab-bab ni la yang menaikkan traffic aku sampai memuncak-muncak pada masa dulu. Jadi, apa salahnya mencuba kan....:) Entri-entri itu ialah..




Undila yer.... satu hari....boleh undi satu sahaja untuk satu kategori....esok boleh undi lagi.....  Untuk Top LoL tu...korang pilih la yang mana korang suker...... pastu undi je yang tu setiap hari ek.... aku cuma boleh mendoakan murahkan lah rezeki sesape yang tolong aku...Undi tau... :)

P/S: Thanks to Sunah yang menyokong aku dan rakan-rakan...:)

10 comments:

mcm ni lah said...

okey jap saya undi 1,.

sambil tinggal jejak utk dijejaki

Anonymous said...

dah vote!..gudluck...=)
singgah and follow wacanaku..=)..thanks komen kt blog fiera tadi..

::Mastura Zakaria:: said...

PW saya dah ngundi td..undi adalah rahsia..hehhehehe

Ben Ashaari said...

wah.. aku tewas sudah ini macam !! huwaaa...

Bulan Purnama said...

marilah mari. ..
pergi mengundi ..
kita turun undi wacana .. ^_^

Browacana said...

@Ben : Banyak la ...hahaha Bro tu duk Rank no 1 je...tak berganjak...hahaha

aza said...

aza dah undi PW
:)

hitammanis said...

dah undi PW....semoga berjaya!

Anonymous said...

gud luckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Putera Bunian said...

gud luck bro wacana..moga kejayaan sentiasa disamping anda..sy nak vote,tapi takde fb..lum rasa nak buat fb lagi..ermmm