Wednesday, April 27, 2011

Review Khas - Blogger Newbie Yang Hebat & Blogger Header Yang Cool

Korang tau kan yang ada orang cakap.....muke kita ni ada 7 yang hampir serupa di dunia ni..... Aku haritu dah jumpa kembar aku....kembar tapi tak seibu... Kira touching jugak la dapat jumpa kan.... Tapi takde la meleleh air mata nih.....Tak lelaki la kan....ha ha ha.

Hari ni aku jumpa lagi sorang yang hampir sama dengan kembar aku ni... Blog dier ni mungkin akan meletup suatu hari nanti..... Baru bukak dua tiga hari je kot....follower dah agak ramai.... Memang hebat la die ni. Patutla muka hampir sama.... Background header pun semat... semat tau....bukan semak! Alert okeh... Aku rasa dier ni duk area Putrajaya kot....sebab aku tengok dari background tu....

Oklah....korang terjah la dier ni... bakal blogger femes kot nih... kalah la nanti BEN ASHAARI... he he he. Sila la terjah SINI.

Ada satu lagi aku tertarik dengan header dier......semat....buat orang tertarik nak scroll ke atas balik bile dah habis scroll ke bawah! Aku rasa bukan aku sorang yang akan puji header dier ni.... Sebab taste aku ni biasenyer disukai ramai....hihihi..... Tak percaya? Klik SINI

10 comments:

NSA_TATMA said...

confrm kalah abg ben nnti.. hehehe

Syimama said...

waa.. coolke kat sini..tak menakutkan ke..

KyêrulL said...

ahaks.. terbaik :D

mcm ni lah said...

yeahhh blog sya direview ben ashaari ...

Ben Ashaari said...

huh.. ni yang aku geram neh.. dah ada pencabar eh.. huh..

Browacana said...

@BEN ASHAARI : Hahaha...beware!

Unknown said...

muke die ade iras2 abg ben kan?;D

Cida de' Nuanza said...

thanx :-)

Srikandi Bonda said...

Memang bakal blogger baru y famous! haha..

Norhisham Nordin said...

chehhh... mmg dah feymes dah dia nih... huh!! famous amos betul..