Saturday, April 16, 2011

Blogger Mantap

Sudah sekian lama aku cuba... akhirnya berjaya jugak... Sungguh selow internet sekarang... Kali ni...cara review aku lain sikit..... ni sebab dari pemerhatian aku..... ketiga-tiga blog ni sudah ada kematangan tersendiri dalam berblog.... Cara basic sudah dihafal dan dipraktik secara menyeluruh.... Walaupun ada satu blog masih ada lagu-lagu....tapi kira ok la sebab boleh nak pause.... Yang tak suka...boleh pause kan lagu tu....:)

Ketiga-tiga ada cara mempromosikan blog masing-masing..... ada kekuatan masing-masing... dan ada persamaan.... persamaan nya adalah....semuanya aku dah folo! :)


Blog pertama ialah Woofer Storm. Sape nak terjah.... klik SINI


Blog kedua yang di review... Blog Anis Melon. Jangan tunggu lagi...terus klik SINI..

Blog ketiga yang di review.... Blog nicki punya blog.. Klik SINI

P/S: Sori...agak ringkas...sebab internet sangat la selow sekarang...

13 comments:

nur amalina athman said...

<--ini yg keempat..bole tak tuan empunya blog??:)

Fahmi Jaafar said...

Bile lak nk review blog ak yg ntah pape tuh?? Haha

anumuchan said...

kamon2..brape byk blog lg nih..huhu

anismelon said...

hehe...tq yup abg wacana...weee..yg ade lagu toh msti anis punye blog kn..anis pon da boring dgr..neway tq..:)

Azzah said...

benci internet slow..blog jadi huduh..

Abang Long said...

Salam...blog Abg Long lak yg ke 8 juta...isk3

http://abanglongonline.blogspot.com/

azwashamsuddin said...

mari review jab

Areyoudys said...

as salam..
adei..kalau encik selalu ada masalah internet,
saya ada masalah kerja. bertimbun2.
adei.
siap buat entri, saya tinggal. cish.
sabar2..huhu..

oh..review!
blog anis mempercepatkan quota bbs aya cepat habis. haha~
ok2. gurau. saya tutup je javascript

=_="

sebenarnya nak cakap..

encik pw sungguh hwbat bila sanggup kata...

Budak Botak said...

he3, best la kalo kena review...

Entry terbaru 11 Tanda Korang Nie Kena Penyakit Computerholic... (",)

Woofer Storm said...

thank bro..heheeee cayalah..

Udin said...

a'ah.. tenet slow gila hari ni.. grrrr..

nickindajungle said...

sama la..tenet slow sebab dh reach limit...haiya..
nway..thanks for da review...masih lg memperbaiki aper yg patut... ^__^

Anonymous said...

samala..E-tenet aku pun slow gaban nih =_='