Sunday, April 17, 2011

Jom join bloglist bersama terompahcaring

Blog Terompah Caring
Hari ni aku sempat join bloglist salah satu blogger yang sudah tidak asing lagi dalam dunia blog dan dunia terompah.... Sambil menunggu wife aku tengah bersiap nak pegi gathering di Alamanda nih.... Aku bukak la blog-blog kawan... nampak sorang kawan tengah bukak bloglist baru.... Sah-sah aku join..:)

Pasal blog ni.....aku kenal dari member aku...si Ujang gemok. Sebab dier cakap blogger ni femes... aku masa tu langsung takde orang kenal. Sebab baru stat balik berblog. Aku try la baca-baca entri dier.....memang bagus dan ada mesej. Sesuai dan hampir sama dengan apa yang aku nak buat di blog aku.

Aku tertarik dengan imej blog ni....imej terompah. Aku pun tak terfikir macam mane die terfikir nak gune nama terompah nih.... tu menunjukkan yang blogger ni unik... Mungkin dier ni bakal meneraju pucuk pimpinan dalam badan-badan dunia yang cuba menyelamatkan terompah dari kepupusan... Maklum lah...sekarang orang dah jarang pakai terompah... Yang pakai pun mek-mek Jepun je kan.... Sumer duk kejar Vincci.... ape lagi ek... takde dah terompah-terompah ni... Jadi, aku sokong perjuangan murni kawan aku nih...hehe

Oleh yang demikian.... aku.....dengan ini.... secara malu giler dan tersipu-sipu nyer.... nak join bloglist nih... ha ha ha...... Aku tag si gemok Ujang dan tunangnyer Yana

3 comments:

Nelly Ixora said...

nak join gak;)

Miss Superspecial said...

cam teman ley join? :D

Anonymous said...

tahniah :) anda menang !