Saturday, April 16, 2011

Gathering Blogger di Alamanda

Hari ni memang takleh nak aktif sangat la berblog.... Keadaaan internet sangat la tenat.... Boleh lak dier main on off on off suka-suka hati.... Lebih baik dari semalam jer....semalam off terus.... Ingat nak berblogwalking menegur kawan-kawan.... Hari ni pun samer.... Tapi kalau duk main internet yang hancuss nih...sakit jugak hati yang kecik nih..

Tadi takde je memanjang....ni baru ader balik.... Adoi.... Tapi nasib baik esok boleh jumpa kawan-kawan.... esok ada gathering blogger....Nak bagitau la ni.... bagi sesape yang available esok...boleh la kita berjumpa di Alamanda esok.. aku tak pasti la pulak pukul berape pulak kan.... Tempat jer tau..kita jumpa di pusat bowling di Alamanda.... 

Aku masih tak kenal ramai blogger nih.... Nak tegur pun tak tau sape... yang aku kenal cuma beberapa kerat jer... tu pun kenal secara online.... secara berdepan.... aku cuma kenal si Ujang jer la.. dan jugak tunang dier..Yana... Jadi...esok aku nak berkenalan dengan korang sumer....:)

Ermm....esok tegur-tegur la ek....aku ni pemalu sikit.... tapi kalau dah ice breaking tu...silap-silap aku pulak yang terlebih ramah..he he he. Ok lah.... kalau line internet dah ok...aku akan menjelajah dunia blog lepas nih... :)

P/S: Kakak aku pun dah buat blog!! Ha ha ha...Berjaya menghasut....Jom sokong kakak aku!! klik SINI

7 comments:

mas saari said...

Mas pun join esok!
first time dtg gathering macam ni...malu pun ada nervous pun ada!

Hajar Hasan said...

wah! bestnya.. errmm xdpt join. teringin jgk nk pegi. tp, duduk jauh la~ have fun ye nnt. ;)

s.y.a.r.q said...

bagus sokong kakak sendiri!! heheh.

esok nak pergi mancing.miahaha. tak dapekla nk pergi.lagipon malu2 miow miow.

Ujang9897 said...

yes....kau belanja aku boling esok..

ishiko said...

alamanda?? dekat ni je..
hoo.. sape lagi yg pegi??

Azah Rahaman said...

kitaa duk jauhhh

mamawana said...

Aiyooo... tak dpt join... tapi kalu bulan 5 time cuti semester break nanti mwana dtg join mana2 gathering around KL bawak bloggers gak (anak2 lerrr)siap dgn DSLR