Thursday, April 7, 2011

Review Blog - Kisah Cik Najihah

Sekarang aku mereview senior...ha ha ha. Maksud aku blog yang akan di review ni blog lagi senior dari blog aku.... Sebab aku kan baru aktif berblog dalam bulan sebelas tahun lepas... He he..tak kisah lah.. Blog yang keempat menjadi mangsa aku ialah....


Tara!!! Haaa.... ni ler header dia... Title blog..."Kisah Cik Najihah Si Budak Kecil". Uiks....sedapnya dia makan ayam.... gambar dekat header tu.... Lapar la pulak aku rasa nih.... :) Blog ni aku rasa dari segi pengetahuan edit mengedit template.....memang lebih terer dari blog aku kot.... So....tak berani komen..hihihi.

Blog ni ada macam-macam.... ada luahan hati....ada lirik lagu... ada tips-tips... macam-macam la... Kira korang tak jemu la kot nak bace entri dia.... Memang bes la blog ni... Tak percaye bes?? Korang TERJAH tengok...aku dah folo...korang biler lagi...he he he...:)

Komen aku..... Untuk ruangan komen...dah terbaik.... Tapi macam ada sesuatu yang perlu di komplete kan...:) Mungkin susunan sidebar...... sebab aku rasa macam something wrong gitu...waahh.....macam Eric Deco-deco dah aku nih...hahaha. Pastu header..... ermm.... menarik kan lagi... Tu je kot... tu pandangan aku.... tapi kalo si tuan punya blog rasa dah ok.... Ok jer.. Cuba tanya pendapat pembaca pulak... komen je kat entri ni....tapi komen membina tau... kutuk-mengutuk tak dibenarkan....:)

Wokeh..... sekali lagi...sape berminat...sile la TERJAH!!! :D

P/S: Segmen Review aku ni masih lagi berjalan.... isi borang di SINI... keh keh keh..

1 comment:

najihahfara said...

aigoo...
hahah malu jap ngee..
thanks ye PW sudi mengreview blog usang ni..btw thanks sangat atas komen2 tu nnt sy try ubah ye..hihi :)
eh2 jap thanks juge follow hehe