Saturday, August 11, 2012

Flash Mob Untuk Syria di Suria KLCC

Haritu ada flash mob yang dibuat di Suria KLCC untuk memberi sedikit kesedaran tentang apa yang sedang berlaku di Syria sekarang..... Cer tengok video nie...


Aku ingatkan flash mob nie yang menari-nari tu jer...Macam nie flash mob jugak rupenyer.... Tapi apa yang penting.....video nie memberi kesan yang positif kepada yang melihatnya... Salah satu usaha yang baik untuk memberi kesedaran kepada semua masyarakat di Malaysia tentang apa yang berlaku di Syria...

Mungkin lepas nie boleh buat untuk Rohingya pulak.... Buat dekat Midvalley ok jugak... tak pun Jalan TAR.. Kawasan ramai orang.... Biar depa tahu sikit apa perkembangan saudara seagama kita di negara lain.... 

THIS IS A TIME TO BREAK SILENCE

2 comments:

bukankosong said...

yup flash mop byk cara

tp aku suka yg nari nari tu

Edy Fee said...

kalau mata tak terbukak lg tatau la

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785