Sunday, August 12, 2012

Tarian Robot Yang Paling Hebat Pernah Aku Tengok !! | Atai Omurzakov

Siapa kat sini tau dan kenal nama nie... ATAI OMURZAKOV... Ada sape kenal tak? Aku pun tak kenal... Tapi lepas tengok video tarian dia..... Pergh...... Hebat giler dowh! Tak sangka pulak mamat nie hebat giler dalam tarian robot dia..... Aku secara tak sengajanya....Tertengok video dia masa tengah godek-godek Youtube.... Jom kita tengok......Nie video mula-mula yang buat aku tertanya-tanya....sapekah mamat nie...


Lepas tu aku terus lagi tengok aksi dia di video nie...... Dalam video nie....first time dapat tengok muka dia..

 
Lepas tu aku tengok yang nie.... Pergh.....Atai Omurzakov nie bukan saje pandai menari....tapi pandai juga menyelit maksud di sebalik tariannya....


lepas tu aku tengok pulak yang nie.... Memang mendalam maksud dia... Apa yang aku faham..... Last-last dia tanya audien.... Apa pilihan kamu? Yang nie ke atau yang tu korang pilih untuk kehidupan kamu.... Pergh....Memang terbaik!! Cer tengok....cer tengok...


Bukan saje dia menang....dia jugak dah ada anak murid..... Nie persembahan anak murid dia pulak.... Memang power!


Mesti ramai yang pelik.... Blog Wacanaku nie kan selalunya sangat kurang pasal hiburan....Kenapa tetiba aku post pasal tarian robot si Atai Omurzakov nie? Haaaa.....Sebab aku tertarik cara penyampaian dia dalam tarian.... Banyak diselitkan maksud tersirat dan tersurat yang ingin dikongsi...Bukan sekadar menari...tapi dia juga menyampaikan pesanan.... Lagipun menari tak salah jika dijaga batas-batasnya... Marvellous!

P/S: Tetibe bahu aku tergerak-gerak masa tengok video dia... Ha ha ha

3 comments:

Nurulee said...

Baru kenal dia. Hebat betul. Amazing!

Edy Fee said...

hebat gak...sapa la cipta.genius

Edy Fee said...

hebat gak...sapa la cipta.genius

Ping your blog