Thursday, September 27, 2012

Populasi Babi Di Malaysia Lebih Dari Manusia !!


Mengikut kajian seorang saintis dari Amerika Selatan.... Menunjukkan bahawa bilangan populasi babi-babi  melebihi bilangan manusia yang ada di Malaysia! Mengikut fakta yang dikatakan beliau.... Jumlah bilangan babi di Malaysia kebanyakannya melebihi jumlah yang ada di negara lain....

Spesis babi yang dikira itu dicampur dengan semua jenis spesis yang ada.... Dan spesis Babi di Malaysia selalu meningkat seolah-olah seperti ada berlaku sedikit mutasi..... Inilah sedutan kata-kata dari saintis terkenal itu....

"Jumlah babi di Malaysia sangat banyak, sehinggakan menjangkau bilangan yang melebihi bilangan penduduk... Sepanjang kajian saya... babi boleh dijumpai di mana-mana sahaja.... Sehinggakan ada sesetengah spesis babi di Malaysia nie sudah berlaku proses evolusi yang melampau!"

Bila diajukan soalan yang seterusnya oleh wartawan-wartawan dari Malaysia...

Wartawan: Boleh anda terangkan bagaimana contohnya babi yang sudah berevolusi itu?

Saintis: Begini....semasa saya membuat kajian...tetiba rakan saya menjawab telefon... Kemudian saya terdengar sesuatu yang mengejutkan saya....... "Oi Babi!! Mana ko babi!?" Saya terkejut!! Dia sedang bercakap dengan seekor babi! OMG!!!"

Wartawan: ..............................................(diikuti dengan bunyi cengkerik)

Saintis: Cuba anda bayangkan.... Banyak mana babi-babi di Malaysia nie yang sudah berevolusi.... Saya tanya kepada kawan itu.... Anda sedang bercakap dengan seekor babi? Dia menjawab...."YA!!! Babi betol!".... Can u believe it?"

Wartawan:.................................. (cengkerik lagi)

Saintis: So...saya membuat kesimpulan....populasi babi lebih dari bilangan manusia di Malaysia nie...

Wartawan: ..................... (pengsan....diikuti bunyi cengkerik....)

Kesimpulannya..... Sama macam dekat TV discovery....Semuanya bukan boleh percaya pun... he he he (TETIBE)

P/S: Cerita ini rekaan semata-mata....hehehe Dan jangan menyumpah guna BABI! nanti ada mat saleh salah buat fakta...:D

5 comments:

shafiqabdshukor said...

hahaha.. memang bnyk la..

Jawatan Kosong Kerajaan said...

btul..sokong2..

My latest entry 9 Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2012

Anonymous said...

Last2 Sekali Bunyi Background National Geography...Te..te.te.te..tet...te...te..te..te..te..te.te..tet.

hahahaha

Khalilah said...

Huhu, najis bertimbun-timbun~!

Anonymous said...

kah3...berair mata aq bce!!